اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

دیلک لر

اولین برف ......

1391/9/29 6:47
1,029 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل دخترای مامانی وسلام به دوستای نازنینی که همیشه به یادمون هستین وبهمون سر میزنین.دوستون دارم ومتا سفم که من نمیتونم مث فبلنا بهتون سر بزنم ولی همیشه به یادتون هستم.

نازدونه های مامانی !شما دوتا برف رو خیلی دوست دارین از دیروز اولین برف زمستانی شروع به باریدن کرده وباعث شد امروز دوشنبه 27 آذر مدرسه مون تعطیل بشه.البته شنبه 25م هم تعطیل شده بودیم اون تعطیلی بخاطر سرمای شدید بود.

اسرا جونم دیشب قبل اینکه بخوابی بهت خبردادم که فردا تعطیلیم ونیازی نیست که صبح زود بیدار بشی کلی کیف کردی.(البته فکر نکنی صبح خودت بیدار مییشیا بابا جون باید دوساعت بالا سرت قربون صدقه ت بره وکلی دست وپاهاتو ماساژ بده تا بیدار بشی خانم خانما)

دوتا آبجی برای امروزتون کلی برنامه بازی دارین .  الان که دارم مینویسم میدونین چجوری خوابیدین؟

 

 خوب بخوابین گلهای منخداجونم این آرامش رو هیچوقت از ما نگیرقلب                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 8:54
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
امیر
27 آذر 91 10:08
شرمنده فداتشم که دیر به دیر سرمی زنم قول میدم ازاین به بعد زودبه زود سربزنم
مامان آرشيدا قند عسل
29 آذر 91 10:54
خوش بحالتو ن منم برف ميخوامممممممممممم شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر / زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پر خاطره باد
arezohayeshirin
30 آذر 91 1:02
سلام ما كه به وبلاگت سر زديم به وبلاگ منم سر بزن بعد آرزوتو با نظر بگو تا در وبلاگم ثبت بشه آرزوها هر شب آپ ميشن يعني روز بعد همون موقع آرزوتون رو وب ثبت شده و به شما خبر داده مي شود باي
محمد
1 دی 91 10:26
همیشه سالم وشاد باشید
مامان مهراد
1 دی 91 16:36
وای چه باحال خوابیدین بوس برای هر دو تون
زهره مامان آریان
1 دی 91 23:37
جای ما هم برف بازی کنید. چه ناز خوابیدن
مامان سید کوچولو
2 دی 91 0:40
مثل همیشه دو تا عروسک ملوسک
arezohayeshirin
2 دی 91 23:17
سلام آبجي آرزوهاي قشنگتون ثبت شد.خدا براتون حفظشون كنه هر دوتاشون ماهن واقعا دو تا فرشته ند شاد و موفق باشيد.باي
مامان پریسا
3 دی 91 0:58
سلام ایشالله همیشه لبتون خندون باشه عزیزم. یلداتون هم با تاخیر مبارک.
ني ني شكلك
4 دی 91 2:14
نعمتهای اسمان همیشه برف و باران ونور نیست.گاهی خداوند دوستانی به ما نازل می کند از جنس اسمان.به زلالی باران؛به سفیدی برف و رو شنایی نورو...
مامان گیسوجون
6 دی 91 18:09
ای جانمممممم بوسسسسسس
بابای مهرسا
7 دی 91 16:37
ممنون از حضورتون خیلی ناز خوابیدن
مامان آرشيدا قند عسل
18 دی 91 10:40
اومدم از حال دخمليها با خبر بشم برف بازي خوش ميگذره جاي منم برف كنيد باشه
amir
24 دی 91 1:20
سربزن اسم وبم تغیر کرد
مامانی شیما وحدیث
28 دی 91 17:55
سلام مامانی دوتا دخمل گل و قشنگ اسماشونم مثل خودشون خیلی قشنگه منم دوتا دخملی دارم دوست داشتی پیش ما هم بیا
هستی و مهستی
30 تیر 93 23:37
وای چه عکسای خوش گلی دارید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد