اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

دیلک لر

تولدت مبارک اسما جون...

1392/5/31 22:10
3,219 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هوا دوباره
حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی
از آسمون میباره
تولدت مبارک
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من

چه خوب شد که  به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای من شدی
عزیزم تولدت مبارک . . .
 

دختر ای نازنینم  بهترین ها روبراتون  آرزو میکنم                                             

اسما جونم 5 سالگی مبارک.

 

 تولدت مبارک yasgroup ir 13 تصاویر متحرک تولد – سری هجدهم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مادر
31 مرداد 92 11:20
تولدت هزار بار مبارک با امیدهای طلایی برایت
هستی
1 شهریور 92 2:35
سلاااااااااااااااااام واقعا وب جالبی د ارین -امروز تولد خاله نازنینه -خودش رفته سفر جاش وقعا خالیه-میخام از همه دوستاش دعوت کنم ک بیان وبهش تولدشو تبریک تا موقعی ک برمیگرده یه عالمه خوشحال شه اینم ادرس وبلاگش gachsaran666.blogfa.com
دایی نی نی ها
2 شهریور 92 0:45
سلام تولدت مبارک باشه اسما خانوم ایشاالله 100سال به این سالها
مامان نازنین زهرا و یاسمین
12 شهریور 92 0:08
تولدت مبارک گلم انشالله صد و بیست ساله بشی
مامان ثنا و ثمین
13 شهریور 92 22:58
سلام خانومی.ماشاله چقدر خانوم تر شدن دخملیهات ببخشید که من نت ندارم و دیر میام سر میزنم. تولد اسما جونم مبارک.انشاله 120 سالگیش رو جشن بگیرین
مامان رادین
14 شهریور 92 12:25
مبارک باشه تولد گل دخترمون. من اصلا نمی دونستم تولد توحید و اسما جون انقدر بهم نزدیکه ... خدا حفظش کنه، براش آزوی بهترین ها رو دارم
نازنين
18 شهریور 92 15:45
سلام ما از سفر برگشتيم شما رو نميدونم ولي ما كه دلتنگتون شديم.اسما خاله جونم تولدت مبارك گلم
مامان آرشيدا قند عسل
20 شهریور 92 12:31
تولد تولد تولدت مباركككككككككككككككككككك الهي كه سالها به صحت و سلامت زندگي كني ببخش كه من دير تبريك گفتم
نازنين
24 شهریور 92 18:37
سلام مهربان بانو تولد ارينمه خوشحال ميشم بش تبريك بگين چون كامنتارو باهم ميخونيم مرسي از همراهيت گلم
مامان سید کوچولو
25 شهریور 92 18:38
تولدت مبارک عزیزم. ببخشید دیر اومدم تولدت. درگیر امتحان شهریورم بودم شدیدا. خوبین ایشاا...؟
ال جون
5 مهر 92 21:45
خاله جون پس کی می خوای پستی ک اسما ب مدرسه رفته رو بذاری
مامان پریسا
19 مهر 92 19:38
مبارک باشه اسما خانم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد