اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

دیلک لر

ماه مهری متفاوت....

1392/7/5 22:06
702 بازدید
اشتراک گذاری

 خداوندا

تقدیر عزیزانم را زیبا بنویس تا من جز لبخند آنها چیزی نبینم  . . .                 سلام به گل دخترای نازنینم!دوباره ماه مهر و مهربانی امد و وبرگ تازه ا ی از زندگی ما هم  باشروع مدرسه ها شروع شد.امسال اسمایی کوچولوی ماهم مدرسه میره ومن وبابایی از این بابت بی نهایت خوشحالیم.البته چون پیش دبستانی تو مدارس دولتی نبود مجبور شدم یه مدرسه غیر انتفاعی ثبت نامش کنم.اونم شیفت ثابت بعد از ظهر،یک کمی برنامه هامون بهم ریخته شده ولی همه مون خیلی خوشحالیم که اسما خانمی وارد مرحله تازه ای از زندگیش شده وبراش آرزوی موفقیت میکنیم.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                               اسرای نازمون هم امسال میره کلاس چهارم وکماکان رفیق شفیق مامانیش هست و باهم تو یه مدرسه هستیم فقط حیف که اسما ازمون جداست.خودمم بازم پایه ششم هستم.                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ال آی
6 مهر 92 10:37
به به به مبارکی و سلامتی ایشالا عزیزانم از ته ته ته دلم برا دوتاتون آرزوی موفقیت . سربلندی دارم . دوستون دارم
معصومه
6 مهر 92 10:44
عزیز دلم خدا حفظشون کنه لینک شدید با افتخار
el
6 مهر 92 20:16
$$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
سهیلا
6 مهر 92 22:37
وای چه ناز شده سالهایی که برای خودمون گذشت
مامان آرشيدا قند عسل
7 مهر 92 11:38
شروع فصل جديد از زندگي اسمايي مبارك باشه اميدوارم مراحل تحصيلش رو با موفقيت طي كنه.
اسرايي هم كه مثل هميشه خانومههه.
اين آبهاي روي زمين معنيش چيه بعد اون آسمون ابري معنيش چيه؟!!!!!!!!! نگو كه اونجا هنو هيچي نشده بارون اومده!!!
بوسسسسسسسسسس براي دوتاشون.


ممنونم لطف داری عزیزم.
بععععععععله خانمی روز اول مهر وشب قبلش یه بارونی بود که نگوووووووووووو
نازنين
10 مهر 92 16:43
اي جانم خاله چقد تو فورما خوردني شدين انشالا كه سالي پربار همراه با موفقيت داشته باشين
مامان ثنا و ثمین
12 مهر 92 15:51
ماشاله حسابی بامزه شدن تو این لباسها.انشاله همیشه لبخند روی لباتون باشه عزیزای من
مامان آرشيدا قند عسل
17 مهر 92 8:15
روزتون مبارك خوشگل خانومها ديگه نميتونم بگم فسقليها چون خانومممممممممم شديد.
نازنين
17 مهر 92 18:57
روز جهاني كودك مبارك البته با تاخير
شقایق
19 مهر 92 13:01
سلام به عمه جون خودم و دخمل عمه های نازم که ماشاا...دیگه واسه خودشون خانومی شدنبه هردوشون شروع سال تحصیلی رو تبریک میگم(البته باتاخیر) دوستون دارم قد دنیا
مامان پریسا
19 مهر 92 19:37
سسسلام دوستم خوبید؟ برای اسما جون خیییییلی خوشحال شدم. ماشالله لباس مدرسه چه بهش میاد ایشالله همیشه موفق باشه. و اما اسرا خانم که ماشالله چه خانمی شده. ایشالله موفق باشه. شماهم خسته نباشید عزیزم.
مامان گیسوجون
24 مهر 92 18:58
سلام عزیزم خوبین؟ ای جانمممم خدا حفظشون کنه عیدتون مبارک عزیزم بوسسسسسس
مامان پریسا
25 مهر 92 17:36
ممنون گلم. عید شما هم مبارک.
نازنين
1 آبان 92 17:46
مهربونا عيدتون مبارررررك
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد