اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

دیلک لر

سال تحصیلی 93-92هم رفت...

1393/3/26 9:43
873 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزانم!

امروز بعد مدت طولانی امدم یه سر به نی نی وبلاگ عزیز بزنم که دیدم اینجا مث اینکه زلزله شده .همه پست هایی که قبلا ویرایش کرده بودمشون کلهم بهم ریختن.یک کمی شون رو درست کردم  ولی دیگه نمیتونم بیشتر ازابن اینجا باشم خیر سرم فردا امتحان دارم.

بالاخره یک سال تحصیلی دیگه هم تموم شد شکر خدا سال خوبی بو و خوش هم گذشت محبت.اسرا و اسما از اول خرداد رسما تعطیلات تابستونیشون شروع شده ولی خودم درگیر امتحانات پایان سال دانش آموزانم بودم.از نوزدهم خرداد هم امتحانات پایان ترم خودم شروع شده وتا دوم تیر هنوز هستیمخطا

روزهای آخر اردیبهشت ماه که پیش دبستانی ها تعطیل شده بودن اسمایی همراه من واسرا به مدرسه ما میومد و بیشتر وقتها تو حیاط مدرسه با بچه هایی که تربیت بدنی داشتن  بازی میکرد و یه کوچولو هم از پنجره کلاسها رو دید میزد.  روز بعد مدرسه موقع ناهار ازم پرسید :مامان معلم کلاس اولی مدرسه شما فقط خانم....هستن؟

گفتم بله عزیزم و اتفاقا از بهترین معلمای کلاس اولی هستن و دوست مامانی هم هستن

بایه حالت جالبی گفت :ولی اون که اعصاب نداره تعجبمنم که فکر کنم یک کم شلوغم حالا نمیدونم چیکارکنم؟!!!!!!!!تعجبخنده

وای من که مرده بودم از خنده.قه قههقه قهه

اسماجونم داره میره به جشن پایان دوره پیش دبستانی اون دسته گل قشنگ رو هم برای تشکر میبره واسه  خانم معلم مهربونش  

پسندها (1)

نظرات (1)

هستی و مهستی
1 مرداد 93 22:58
سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام کوچولو ها .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد