اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دیلک لر

مسافرت آخر تابستون...(2)

1390/6/21 22:44

دخترای ناناز مامانی سلام! امروز باباجون میاد دنبالمون بریم خونه ی خودمون .آخ که چقدرزود گذشت.اینجا که بودیم خیلی بهمون خوش گذشت.البته کلی هم  زحمت دادیم هم به خاله وعمو وهم به دایی و زن دایی  .خوب اونا خونشون اینجاس وما هروقت میام این ورا مزاحمشون میشیم وکلی زحمت بهشون میدیم  ایندفعه هم که باباجون پیشمون نبود بیشتر اذیتشون کردیم از همین جا ازدایی توحید وخانم گلش مریم جون وخاله پری وعمویدی خیلی مهربون تشکر میکنم که باعث شدن دخترجونای من روزهای خوشی رو داشته باشن.این دسته گل تقدیم به شما خوبانThank You Scraps, Graphics and Comments for orkut, myspaceپنجشنبه گذشته  رفتیم آستاراniniweblog.comشب قبلش که شام خونه دایی دعوت بودیم ساعت حرکتمون هم تصویب شد قرار شد بعد وقت اداری بریم .اسرا واسما با اینکه برای چندمین بار میخواستن برن ساحل ,اما کلی ذوق کرده بودن.وبرای همین هم خاله پری مرخصی ساعتی گرفت وما زود تر رفتیم .وقتی رسیدیم ناهارروکه سالاداولویه درست کرده بودم خوردیم شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  بعدش رفتیم بازار .تا اون موقع هم دایی جونینا هم رسیدن بعد کلی گشت وگذار وخرید رفتیم کنار ساحل...به به چه کیفی میدادآب بازی ولی حیف که هوا زیادی خنک بود وترسیدم بچه ها مریض بشن.          اسرا واسمادرساحل دریای خزر-شهر ساحلی آستارا

هلا
20 شهریور 90 9:35
سلام خانمی دخترات خیلی نازن می شه بگید چطور عکس های دختر هاتونو به صورت متحرک تو وبلاگت گذاشتی ممنون می شم

اگه روی همون عکسها کلیک کنی وارد برنامه ش میشی عزیزم.ممنون که اومدی.
مدرسه ی مامان ها
20 شهریور 90 12:53
سلام مامان عزیز دیروز یکی از مامان ها مطلبی رو توی مدرسه مطرح کرده که دوست داریم نظر شما رو هم درباره ی اون بدونیم منتظر حرف های شما هستیم
مامان آرشیدا قند عسل
21 شهریور 90 12:46
سلام وای چه خوب کردین بچه ها رو بردین مسافرت منم خیلی دوست دارم آرشیدا رو ببرم مسافرت خصوصاً شمال و کنار دریا ولی فکر نکنم جور بشه.بچه ها رو ببوس

ایشالله که جوربشه .به ما که کلی خوش گذشت شما هم برین حتما خوش میگذره
شقایق
21 شهریور 90 18:25
عمه جون خوش حالم که مسافرت بحتون خوش گذشته http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(8).gif

قربونت برم .مرسی گل نازم
مامان پارسا
22 شهریور 90 0:22
دست همگی درد نکنه که باعث شدن به نازنینهای ما انقدر خوش بگذره
منم بازار آستارا رو خیلی دوست دارم
ببوس ناز گلاتو

مامان آرشیدا قند عسل
22 شهریور 90 12:05
سلام عزیز دلم دوتاشون چقدر خوش تیپ شدن ماشاالله تو این عکس خصوصا اسرا گلی با اون لباس سفیدش.

نظر لطفتونه.ممنونم
مامان پریسا
23 شهریور 90 13:13
سلام عزیزم خوبی؟ همیشه به سفر و شادی با دل خوش. مرسی که به فکرم بودی فردا حتما آپ میکنم تشریف بیار خوشحال میشم.

سيدمهدي
23 شهریور 90 21:32
سلام آگه بگم آپمممممممم باور كن. چون واقعا آپمممممم .تشريف بيار[

باشه حتما میام
مامان پریسا
24 شهریور 90 10:22
سلام گلم. بیا .چون قول دادم. به خاطر شما.