اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دیلک لر

دخترم,تاج سرم, اسرا.....

1391/9/28 20:36
3,018 بازدید
اشتراک گذاری

سلام !سلام به دخترای گلم وهمه دوستام17900000,درسته که دنیایی که اینجا برا خودمون ساختیم یه دنیای مجازیه ولی من ودخترام خیلی دوستون داریم06300000. تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com این هفته دیگه نمیخوام از کمبود وقتم واین که درطول هفته نمیتونم برای خودم ووب دخترجونام وقت بذارم, گله وشکایت کنم چون دیگه خیلی تکراری شده عوضش میخوام درمورد دخترم اسرا خانومی بگم که خدا رو شکر دیگه داره واسه خودش خانوم میشه.niniweblog.com

دوستای گلم که مخاطب همیشگیم هستن وبا کامنتهای بامحبت شون همیشه شرمنده م میکنن, درجریان هستن که من درمورد مدرسه اسرا خیلی حساس شدم وبماند که بعد از یک ماه که از شروع مدرسه ها گذشته بود با چه مصیبتی تونستم اداره رو راضی کنم که برم یه مدرسه دیگه واونم فقط وفقط برای بهتر شدن درس اسرا,niniweblog.com

اما الان خیلی خوشحالم وخدارو به اندازه تک تک سلولهای بدنم شاکرم.خوشحالم ازاینکه گل دخترم الان همونیه که از یه دانش آموز نمونه انتظار دارمملوس خانوم و ابزارش  maloosiii-tools.Blogfa.

فقط یه مورد بود که اونم شکر خدادیروز برطرف شد:اسرا تواین یک ماه و13روزی که از مدرسه گذشته همش اصرار داشت که من موقع مشق نوشتن باید پیشش بشینم,از اول تا آخر واین برای من خیلی سخت بود علاوه براین که کلی کار داشتم حوصله ام هم سر میرفت وبماند که اسما گلی چه بلا هایی که سرمون نمیاورد......

دیروز مامان ودختر مثل دوتا آدم نشستیم وبعد از کی بحثniniweblog.com وکلی وعده و وعیدwww.smilehaa.org بالاخره خانمی راضی شدن این سعادت رو نصیب ما بکنن وخودشون تنهایی تو اتاق تکلیف های مدرسه شونو انجام بدن....خدایا شکرت از دید من به این میگن خوشبختی ,آخه,نمیدونین من از دست این اسما چی میکشیدم تا اسرا یه مشقو تموم کنه....

واما قسمت دوم معاهده ی من و اسرا:قرار شد در مقابل این لطف و مرحمت خانم خانما بنده نیز میل وکاموا بدست بگیرم وبرای عروسک ایشون لباس زمستونی ببافم آخه سردشونه!!!!!niniweblog.com,میبینین تورو خدا میخواستم خودمو آزاد کنم ولی از چاله افتادم تو چاه!!!!!!!!!!!!!!

قبول کردم خب دیگه بهش قول داده بودم...واینم عروسک خانمی با لباسی که مامانی بافته!

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

وصد البته اسما خانم هم این وسط بی نصیب نموند!عروسک لباس سفید مال اسراست واونی که لباس یاسی داره مال اسما خانومه.

واین هم یه نقاشی از اسراجونم که روزچهارشنبه تو کلاس کشیده بود.                                                

دختر گلم امروز روز دانش آموز هم هست این روز رو به تو گل دخترم وهمه دانش آموزان عزیز تبریک میگم.دوستون دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان نازنین زهرا
13 آبان 90 10:14
سلام خدا حفظشون کنه شیطونی ها و اذیتاشونم با مزه و شیرینه


ممنونم خانمی!خدا همه فرشته کوچولوها رو حفظ کنه.
شقایق
13 آبان 90 11:05
عمه جون خوشحالم که راحت شدی راستی اسرا جون خودش نمونه بود چه تو مدرسه ی قبلی و چه حالا, دختر عمه ی گل من هم تو اخلاق و هم تو درس نمونه است . برای اسرا برای هر دوتاشون


مرسی گلم.


خیلی دوست دارم سلام برسون .
کوثر
13 آبان 90 12:50
شلام خاله جووووون واقعا دست مریزاد هنرمندی خاله . روز دانش اموز رو از طرف من به اسرا جووون تبریک بگو و هردوتاشونو یه عالمه بوووووووووووس کن . راستی از کامنت پرمهرتم ممنون.


گلم خیلی دوست دارم.مرسی
بابا محسن
13 آبان 90 14:22
بازم خوبه خودش مینویسه


پ ن پ قراره خاله م براش بنویسه!
مامان گیسو
13 آبان 90 15:05
سلام دوست گلم
ماشا... چه سر شلوغی داری
خدا حفظشون کنه
ببوسشون



بزار یک کم گیسو جونم بزرگ بشه اونوقت میفهمی...
lمامان ال آی
13 آبان 90 15:26
به به چه لباس خوشگلی . دست آجی هنرمندم درد نکنه.
اسرا جون روز دانش آموز مبارککککککککککککککباشه .


مرسی گلم اومدنی قراره برای عروسک ال آی هم ببافم اینم جزو مفاد عهد نامه س. میدونی که فسقلیا ال آی رو خیلی دوس دارن.
شهرزاد مامان حسین
13 آبان 90 23:13
به به چه مامان هنرمندی.
چه دختر هنرمندی. حسابی کیف کردم.


ممنونم عزیزم!نظر لطفته
مامان پارسا
14 آبان 90 6:41
اول از همه اینکه اسرا خانوم روزتون مبااااااااااارک
خیلی هنرمندی مامانی من عمراً نمیتونستم یه همچین لباسی ببافم


ممنونم عزیزم!هنر چیه گلم لباس عروسکه دیگه
مامان آرین
14 آبان 90 8:37
آخیییییییییییی چه ناز بافتی . منم عروسکم رو بدم لباس می بافی براش خاله جوووووون اون ایده تولیدی لباس بافتنی که گفتی حتما میگیره دوستم
مامان آرین
14 آبان 90 8:39
آخییییییییییییی په ناز بافتی . منم عروسکم رو بدم برای اونم لباس میبافی خاله جوووووون ؟
اون ایده تولیدی لباس که گفتی حتما میگیره دوستم


قابل نداره !چشای خوشگلتون ناز میبینن.درمورد لباس عروسک بی تعارف درخدمتم.ولیشاید برا زمستون بعدی آماده بشه هاااااااااا
ممنونم برای ایده تولیدی امیدوارم کردی.
مامان پریسا
14 آبان 90 9:48
سلام گلم خوبی. خبری ازت نبود نگرانت شدم. اومدم دیدم خدا رو شکر مشغول بافتنی بودی. خسته نباشی خانمی.
من هم پست آخر گذاشتم بیا.


سلام عزیزم !بودم ولی نمیتونستم بیام وبت.سیستم قاطی کرده بود.
مامان پریسا
14 آبان 90 13:17
گلم دوباره سلام. تلگراف به دستت رسید؟ چرا وب باز نمیشه. دوستا که همه دارن میان. خب .......نه خصوصی
مامان ثنا و ثمین
14 آبان 90 14:56
آفرین به مامان هنرمندثنا خانوم منم هر دفعه که من دارم خیاطی میکنم بهم میگه که برای عروسکهاش لباس بدوزم
چه کنیم دیگه ما هر کاری برای شاد شدن بچه هامون باید انجام بدیم
روی ماه دخملاتو ببوس


ممنونم.واقعا که گل گفتی ....
مامان ماهان عشق
14 آبان 90 14:56
سلام اسما و اسرا جون.
روزت مبارک اسرا جونم.
چه لباسای خوشکلی واسه عروسکا بافتین.
ولی به نظرتون زمستونه س؟


سلام گلم!مرسی از بابت تبریکتون.
ای بابا کم بلدن یه چیز دیگه هم شما یادشون بندازین.خوب از روش یه چیزی میپوشن دیگه...
مامان قندعسل
15 آبان 90 16:51
خدا بهت صبر بده مامانی در دوران تحصیل دخملیعجب نقاشی عالی کشیده دخترمونمامانی راستی شما هم هنرمندیا



ممنونم عزیزم!خبری ازتون نبود نگرانتون شدم .قند عسلمو ببوس
مامان ماهان عشق
15 آبان 90 17:47
سلام خانمی.عید قربان مبارک.


ممنون وهمچنین
مامان پارسا
15 آبان 90 18:33
عید قربان، عید فداکارى، ایثار، قربانى، اخلاص و عشق و بندگى، مبارک باد . . .



مرسی گلم
مامان پریاگلی
15 آبان 90 18:44
___________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________




عیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدتون مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



مرسی عزیزم
مامان پریاگلی
15 آبان 90 18:47
ایول عجب لباسای خوشکلی هم بافتی
دست هنرمندت درد نکنه



چشات خوشگل میبینن گلم.
کوثر
15 آبان 90 19:43
سلام خاله جون عیدمباررررررررک.100سالبه این سال ها. بووووووووووووس


مرسی عزیز دلم
مامانی سید کوچولو
15 آبان 90 22:22
ببخشید سفارش هم قبول میکنید؟


برا هرکسی نه ولی خوب پارسا جون عزیز دلمه خیلی دوسش دارم.اون با بقیه فرق میکنه.
مامان مهراد
16 آبان 90 0:07
چه هنرمند چقدر خوشگل بافتی


هنر کجابود بابا چشاتون خوشگل میبینن.
امیر محمد واسرا
16 آبان 90 8:39
سلام ممنون که به وبلاگ ما سرزدین عیدروهم ازطرف امیر واسرا بهتون تبریک میگم
مامان آیهان جون
16 آبان 90 9:54
بگذر از فرزند و جان و مال خویش / تا خلیل اللّه ِ دورانت کنند سر بنه بر کف، برو در کوی دوست / تا چو اسماعیل، قربانت کنند عید قربان مبارک
بابای مهرسا
16 آبان 90 11:41
ممنون از حضور شما دوست عزیز
مامان گیسو
16 آبان 90 18:11
سلام دوست گلم عیدتون مبارککککککککککک بوسسسس
ني ني شكلك
16 آبان 90 19:18
بگذر از فرزند و مال و جان خویش تا خلیل اللهِ دورانت کنند سر بنه در کف، برو در کوى دوست تا چو اسماعیل، قربانت کنند
مامان ثنا و ثمین
16 آبان 90 19:52
عیدتون مبارک باشه
مامان نازنین زهرا
16 آبان 90 23:59
عيد سعيد «قربان» ، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک
ارام
2 آذر 92 13:47
سلام وبتون عالیه منم یه دختر دارم به اسم اسرا که با دنیا عوضش نمی کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد