اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

دیلک لر

یادم باشد...

1390/9/19 20:46
824 بازدید
اشتراک گذاری

 

به عنوا یك معلم یادم باشد:

یادم باشد: حرفی نزنم که دلی بلرزد و خطی ننویسم که کسی را آزار دهد.

یادم باشد: جواب کینه را با کمتر از مهر و جواب دو رنگی را با کمتر از صداقت ندهم .

یادم باشد: باید در برابر فریاد ها سکوت کنم و برای سیاهی ها نور بپاشم .

یادم باشد: از چشمه ، درس خروش بگیرم و از آسمان ، درس پاک زیستن.

یادم باشد: سنگ خیلی تنهاست، باید با او هم لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند.

یادم باشد: برای درس گرفتن و درس دادن به دنیا آمده ام نه برای تکرار اشتباهات گذشته !

یادم باشد: هر گاه ارزش زندگی یادم رفت در چشمان حیوان بی زبانی که به سوی قربانگاه می رود زل بزنم تا به مفهوم بودن پی ببرم ... .

یادم باشد: می توان با گوش سپردن به آوازدوره گردی که از سازش عشق می بارد به اسرار عشق پی برد و زنده شد!

یادم باشد: گره تنهایی و دلتنگی هر کسی فقط به دست خودش باز می شود.

یادم باشد: هیچگاه لرزیدن دلم را پنهان نکنم تا تنها نمانم ... .

یادم باشد: قبل از اینکه از راه رفتن کسی ایراد بگیرم یکبار با کفشهای او راه بروم.

و یادمان باشد: هیچگاه از راستی نترسیم ودروغ نگوییم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان وندا
19 آذر 90 20:46
سلام خیلی جالب بود ای کاش همه واقعا همین طور فکر می کردن


مرسی عزیزم




dp
19 آذر 90 22:18
با سلام . ملیسا خانم منتظر شماست . خوشحال میشیم با حضورتون وبلاگ ملیسا جان رو منور کنید
محمد
20 آذر 90 13:37
یادم باشد: قبل از اینکه از راه رفتن کسی ایراد بگیرم یکبار با کفشهای او راه بروم.گفته دکتر شریعتی است . خدایش بیامرزد
خیلی قشنگ نوشتید


شقایق
20 آذر 90 14:24
سلام خیلی عالی بود راستی عمه جونم قالب نو هم مبارک.


مرسی گل نازم
بیداری جوانان-خواف
20 آذر 90 22:32
#####__#_____#____###__________ #_____
_____#__#_____#___#____#_________#_____
_____#__#_آپـــــم#__#بدوبيا__#نظر يادت نره#_____
#####__#_____#__#______#________#_____
_____#___#___#___#______#________#_____
_____#____#_#_____#____#_________#_____
#####_____#_______###______#####_____
با سلام و ممنون از حضور گرمتون


چشم میام
مامان نازنین زهرا
20 آذر 90 23:16



ممنونم
مامان آرشيدا قند عسل
20 آذر 90 23:54
خيلي قشنگ و جالب بودن استفاده كردم مرسسسسسسسسسسي


سلام چه خبراااااااا کم پیدایین؟آرشیدا جونو ببوسسسسسسس
amirmohamad_asra
21 آذر 90 11:50
سلام وبلاگ امیرمحمد واسرا کوچولو بروز شد خوشحال میشم با حضورتون وبلاگ این دو شکلات رو منور کنید


چشم حتما میام.
مامان پریسا
21 آذر 90 15:01
سلام مطالب زیبایی نوشتید.
قالب زیباتون هم مبارک.


ممنونم عزیزم
amirmohamad_asra
22 آذر 90 9:01
با سلام . ضمن عرض تبریک به دلیل وبلاگ قشنگتون ولی من خیلی وقت دارم و همه مطالب وبلاگ شما رو دونبال میکنم :ممنون که به وبلاگ ما سرزدین اسرا واسما ببوسD


ایشالله وقتی به حالای من رسیدی میفهمی کمبود وقت چیه
بازم ممنونم


کوثر آبجی کیمیا
22 آذر 90 19:39
یادم باشد : هر وقت اومدم وب شما براتون کامنت بذارم

سلام خاله خوبید؟

چه خبر؟

پیداتون نیس !!!!!!!!!

آپ نیستم اما یه سر بیاید وب آجیم

فعلا بابای


سلام گلم!ماخوبیم.اما یه کم سرم شلوغه.
چشم الان میام...
مامان آرین
23 آذر 90 17:22
سلام خیلی عالی بود دستتون درد نکنه


خواهش میکنم.
کوثر آبجی کیمیا
23 آذر 90 18:09



مرسی گلم
شقایق
23 آذر 90 21:39
خوشگلای من دلم براتون خیلی تنگیده



اتفاقا امشب یه سر اومده بودمااااااااا اونورا ولی حیف که نتونستیم بیایم خونه تون. منم دلم هواتونو کرده بدجوووووووووور
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
23 آذر 90 22:17
سلام.چه خانم معلم خوبی.
قالب جدید هم مبارک.خیلی قشنگه.


مرسی عزیزم


amirmohamad_asra
24 آذر 90 22:50
..
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸....


ممنون از حضورگرم وپرمهرت.
احمد
26 آذر 90 9:39
سلام خیلی جالب بود، ما هم یه اسما و اسرا داریم[hr


سلام خیلی ممنونم از حضورتون .خدا اسرا واسمای شما رو هم حفظ کنه.برنامه درخواستی تون تو لینکهام هستن.طراحی عکس
مامان و بابای سپیده
26 آذر 90 20:27
سلام به شما مامان مهربون و صد سلام به این دو فرشته ی ناناز و خوشکل مامایی
ممنونم که به وبمون سر زدید با اجازتون میلینکم تا بیشتر بهتون سر بزنم
ما که تاز اول راهیم ممنونم که سر می زنید
براتون لحظاتی سبز در کنار خونواده محترم آرزو می کنم


ممنونم منم سپیده جون رو لینک میکنم
شقایق
26 آذر 90 20:34
برای اسماو اسرای گل خوووووووووووووووودم: نازدونه ها خییییییییییییلی دوستون دارم


مرسی گلم ماهم دوووووووووسسسسسسسسسسسسسسسست داریم.
مامانی سید کوچولو
26 آذر 90 22:55
سلام
1- ببخشید که دیر شد ولی...تولد دختر نازت مبارک
2- راستی شما معلم چی بودین؟
3- با با این قالب رو از کجا پیدا کردین؟؟
باران قرار ما بود...ارام و منتطر...


سلام عزیزم ممنونم.خودم میدونم همیشه کمبود وقت داری

من معلم ابتدایی م.همیشه کلاس چهارم درس میدادم امسال بخاطر اسرا رفتم یه مدرسه دیگه اونجا فقط کلاس اولش جا داشت پس امسال شدم معلم کلاس اولی.
خوشحالم قالبمو پسندیدین,ازقالب وبلاگهای پارسی ورداشتمش.
amirmohamad_asra
27 آذر 90 8:20
_____سلام___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$آپم بدو يبا$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$نظر يـادت نره$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$♥ ♥$$
______________________$$$
_______________________$
_____________________
.منتظرتم بیا


سلام الان اومدم.
مامان مهراد
27 آذر 90 17:18
توي سرماي اين شب طولاني به فكر بي خانه مان هاييكه چشم ميزنند زودتر صبح بشه هم هستي ؟ یلدایت مبارک
مامان ثنا و ثمین
28 آذر 90 1:57
سلام خانومی.مطلبت خیلی زیبا بود.لازمه که همیشه اینها رو به یاد داشته باشیم و مهمتر اینکه عمل کنیم


امیدوارم...
امیرمحمد واسراکوچولو
6 دی 90 9:42
سلام سلام مژده به اسرا خانوم واسما جان من میخوام براتون قالب ورودی وبلاگتون رو درس کنم

نمونه کارها
http://ramin10.niniweblog.com/
http://haman1390.niniweblog.com/
اگه شما هم دوس دارین قالب ورودی داشته باشین ازخودتون چندتا عکس بگیرین بران بفرستین تا قالب ورودی وبلاگ شما درس کنم
من تصمیم گرفتم هرکسی به توجشنواره به مارای داده براش قالب وردی درس کنم بدورد


مرسی بذار بیام وبتون ببینم باز دیگه چه خبرههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد