اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دیلک لر

فوق العاده....

1390/11/6 11:05
795 بازدید
اشتراک گذاری

سلام در دونه های مامانی!هروقت میام اینجا بادیدن عکسای مریضی تون دلم میگیره وروزای سختی رو که گذروندیم میاد جلو چشمم.برای همین با اینکه فرصت آپ کردن ندارم علی الحساب دو تااز عکسای خوشگلتونو  

میذارم تا وبتونو که باز کردم مثل همیشه لبخند رولباتون ببینم.

دوستون دارم نازگلای من.

دوستای گلم!لباسهایی که تو این عکسها دخترام پوشیدن همه رو خودم با فتم .با اینکه مشغله کاریم زیاده اما چون اسرا واسما دستبافت های خودمو خیلی دوست دارن من با تمام عشق وعلاقه ای که تو وجودم هست ,اینکارو براشون میکنم.اخیرا هر دوتاشون سفارش جلیقه ودامن دادن وقراره امروز ببرم بازار رنگ کامواشونو  خودشون انتخاب کنن.

از خدا میخوام فرشته های کوچک من و همه فرشته های دیگه همیشه تن سالم وسلامت داشته باشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

شقایق
6 بهمن 90 10:27
الهی قولبون هر دوتاشون بلم با این لباس ها ناناسای من چه ناز شدندالهی من فداشون بشم


مرسی گلم*
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
6 بهمن 90 10:36
سلام.ایشالله که همیشه سالم و شاد باشین.
میبینم که مامانی هنرمند بافتنیش هم عالیه.


ممنونم عزیزم!هنر چیه بابا بیشتر میشه گفت کاردستیه جهت رفع تکلیف .
مامان نیاز
6 بهمن 90 11:36
سلام چه دخترهای نازی خدا حفظشون کنه
چه مامان هنرمندی خدا قوتش بده



ممنونم خانمی گل
parya
6 بهمن 90 12:25
سلام

من پریا هستم

اگه دوست داری به منم سر بزن@};



عزیزم آدرس نذاشتی کجا بیاااااااااام؟
امیرمحمدواسراکوچولو
6 بهمن 90 21:26
...................::░.,.;░'
......................░ ░'
......................░.░
___(█)___(▒▒▒▒▒▒▒▒)
_(█)__(█████████████)
__(█)_.(████████████)
___(█)_(███████████)
_____(█)██████████)
_________.(██████)
____███▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓███
♥ مـِـرسـے ♥ کــه ♥ پـیـشَـم ♥ اومَــدئ ♥


سلام !رسیدن بخیر
مامانی سید کوچولو
7 بهمن 90 22:22
فکر نکردی دلمون اب میشه از دیدن دستباف خوشگل و دخترای خوشگل ترت


مامان آرشیدا قند عسل
7 بهمن 90 23:33
سلام چه کم پیدا شدین باریکلا به این مامان مهربون و هنر مند چه لباسهای خوشگلی آفرین


مامان سانای
8 بهمن 90 10:59
به به چه دختر ای خوشگل وخوش تیپی .دست مامانی درد نکنه




مرسی گلم
مامان ثنا و ثمین
8 بهمن 90 16:09
دستتون درد نکنه مامان هنرمند


r]

محمد
10 بهمن 90 9:28
خداروشکر دخترای گل بهترن
ماشاءالله
بر آبجی هنرمند


ممنونم.
مامان پریاگلی
10 بهمن 90 17:06
فقط گوشه ی چشمی از نگاه خداوند برای خوشبختی کافیست ،
من شما را به تمام نگاهش می سپارمتان




X
مامان پریاگلی
10 بهمن 90 17:07
دست شما هم درد نکنه مامان مهربون




X
مامان عرشیا
10 بهمن 90 17:54
دخملهای گلت رو ببوس خدا حفظشون کنه بوس بوس


X
مامان مهراد
10 بهمن 90 22:15
خیلی خوشگل بافتی


ممنونم چشاتون خوشگل میبینن.
گل دخترم سپیده
12 بهمن 90 1:53
وااااااااااااای چقد قشنگ بافتین یعنی عالیه من وقتی دیدم چقد ذوق کردم چه برسه به اسما واسرا جونچقدر به تنشون میاد منم خیلی دوست دارم ببافم ولی سپیده جون کجا میزاره باید دوتا میل هم به اوبدم


خوب اینکه خیلی بهتره دخترمون هنرمند بارمیاد
شقایق
12 بهمن 90 16:11
سلام عمه جونم خوبید ؟؟؟؟؟من اپم اگه خواستید سر بزنید


باشه میام جونم
مامان آیهان جون
12 بهمن 90 18:41
الهی، چه ژستای قشنگی چه مانکنای نازی


مرسی عزیزم
مامان آیهان جون
12 بهمن 90 18:43
راستی مامان معلم مهربون، همه لباسایی که بافتی خیلی خوشگلن


چشات خوشگل میبینن گلم
مامان آرشیدا قند عسل
15 بهمن 90 12:19
چرا آپ نیستید و خبری ازتون نیست داریم نگران میشیم


عزیزم همه خوبیم.جای نگرانی نیست.
مامان پریسا
15 بهمن 90 16:09
سلام. به به چه لباسای خوشکلی. دست مامان هنرمند درد نکنه. سفارش قبول میکنی.


قابل نداره عزیزم
مامان پریسا
15 بهمن 90 20:00
عزیزم خصوصی
زهرا ـ مامان مریم گلی
16 بهمن 90 12:52
وای مامانی دستای گلت درد نکنه...واقعا هم خوشرنگن...هم خوش بافت و قشنگگگگ

اصلا تمام زیبائی از خودشو که لباسائی که میپوشن هم اینقددددر زیباس....


مرسی عزیزم باتعریفات شرمندم مکنی
شقایق
16 بهمن 90 13:10

اسرا و زهرا
19 اسفند 90 13:05
سلام ما دوقلو هستیم و13 سالمونه . یعنی اینارو خودتون بافتید خیلی قشنگن . راستی ما اتفاقی وارد این وبلاگ شدیم اگه مایلید به وبلاگ دوستمون هم سری بزنید ونظر یادتون نره .
مامان عسل
26 اسفند 90 9:02
چه گلن ماشالله چه بافتای قشنگیییییییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد