اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

دیلک لر

مامانی دیگه دوست ندارم.....

1390/11/22 8:19
736 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبا  اسرا واسمای عزیزم!دوستتون دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم.

    تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com   دختر کوچولوی مهربانم اسمای عزیزم که همیشه وقتی خونه هستم منو اسکورت میکنی که مبادا من همیشه فراری به قول خودت بازم فرار کنم.

الان که اینو میخونی امیدوارم آنقدر بزرگ شده باشی که بتونی حرفهای منو درک کنی.باور کن من تحمل لحظه ای دوری تو و خواهرت رو ندارم اما عزیزکم تو هنوز خیلی کوچولویی ومن نمیتونم تو رو هر روز با خودم ببرم مدرسه...

امروز جمعه است اما من چون خودم امتحان ضمن خدمت داشتم بازم مجبور شدم شما دو تا رو بذارم پیش مامان بزرگتون.میدونی چی بهم گفتی؟!بهم گفتی که دیگه دوستم نداری !!!چون تورو با خودم نبرده بودم .خیلی ناراحت شدم.....

ولی دختر گلم باور کن بعضی وقتها مجبورم که بدون تو بیرون برم.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دختر مهربان وخوش قلب من اسرای عزیزتر از جانم دوستت دارم میدونم به امید خدا وقتی بزرگ شدی بهترین دوست من خواهی بود.تو تحمل یک لحظه ناراحتی منو نداری وبا حرفهای قشنگت همیشه به اسما جون  توضیح میدی که مدرسه جای بچه های کوچولو نیست وسفارش منو هم میکنی وهمش میگی اسما مامانی رو زیاد اذیت نکن.الهی مامانی فدای اون قلب مهربونت.

 

قربون چهره متفکرت,این یکی از عکسهاییه که خودت وقتی داشتی با لب تاب ور میرفتی از خودت گرفتی

من هم بیصبرانه منتظرم تا زمان قانونی مدرسه رفتن خوشگل خانوم برسه وهر صبح با همدیگه از خونه بریم بیرونودیگه اینقدر از من دلخور نباشه.  به امید اون روز..........

خدایا  همه فرشته های مهربون روبه تو میسپارم.                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

شقایق
21 بهمن 90 22:28
سلامی گرم در این روز سرد زمستونی به عمه جونم و دخمل عمه های نازماسرا اسما جونم ,نازگلای من خیییییییییییییییییییلی دوستون دارم الهی من فداتون بشم


سلام عزیزم!میدونی که ما هم خیلی دوست داریم.
مامان آرشیدا قند عسل
22 بهمن 90 0:26
آخی عزیزم معلومه حسابی دلخور شده که اینو گفته نگران نباشید بهرحال با این موضوع کنار میاد خوش بحال شما که حداقل تابستون و عید پیششون هستید من که چهار فصلم چکنم
اسما گلی رو ببوسید اسرا چه دختر فهمیده ایه آفرین


ممنونم گلم!تنشون سلامت باشه,دلخوری شون درست میشه.قند عسلمو ببوس
کوثر
22 بهمن 90 10:56
سلام خاله جونم. مرسی از این که به وبم سرزدی . خوشحال شدم راستی رمز رو بهت میدم برو جواب معما هارو ببین. راستی از قول من دخمل خاله های نازم رو بوووووووووووووووووووووس کن.


مرسی گلم چشم:
محمد
23 بهمن 90 13:04
امیدوارم امتحان رو با نمره عالی داده باشید .
شاد باشید وسلامت


ممنونم بیست میگیرم شاید هم نوزده ,بالاخره هرنمره ای که آبجیم که بغل دستیم بود بگیره منم همون.
شقایق
23 بهمن 90 13:34



مرسی عزیز دلم
مامان پریسا
23 بهمن 90 19:50
وای یعنی اگر بچه به مامان بگه دوست ندارم ، مامان ناراحت میشه؟
مامانی یادت باشه دخترای اول خیلی دلسوز ترن. خودم نمونش


واسه این ناراحتم که اسمایی خیییییییلی ازم دلخوره.
پریساخانم خوشگلمو
مامان نازنین زهرا
25 بهمن 90 16:54



ممنونم از حضورت
ال جون
26 بهمن 90 13:19
سلام خاله جون خسته نباشی سرکردن بااسما کارهرکسی نیست اسرا جون الهی فدات شم مثل خودم آروم وباهیچی کاری نداره الهی ال جون فداتون بشه


سلام گلم!ممنونم
راستی بازم بهت تبریک میگم بخاطر پیدا کردن یه همچین شوهروقت شناسی.باید استخدام نظام میشد نه بانک آخه خییییییییییییییلی رو وقت شناسی حساسه...
مامان آیهان جون
27 بهمن 90 11:11
غمگین نشو مامان معلم مهربون، مطمئنا اسما جون همیشه خیلی خیلی دوستت داره و خواهد داشت و این حرفو از دوست داشتن زیاد و از سر دلتنگی گفته


ممنونم گلم امیدوارم اینطور باشه که گفتی
امیرمحمدواسراکوچولو
28 بهمن 90 11:51
اینروزهــا هیـــچ چیـز سر جـایـش نیست!! جـز تـو .... بـــدجــور جــا گـرفتـی در دلـم !!
مامان آرشیدا قند عسل
29 بهمن 90 7:07
سلاممممممم کجایین بابا ،حالا دیگه من دارم نگران میشم


سلام!دوسه روزی خونه نبودم یه مسافرت کوچولو داشتیم.
امیروثنا
29 بهمن 90 23:03
سلام خدااین دو گل زیبا رو براتون حفظ کنه اگه دوست داشتی یه سری به وب ما بزن اگه پسندیدی بلینک خبرشو بهم بده
مامان پریسا
30 بهمن 90 10:31
خوش باشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد