اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دیلک لر

سال نو مبارک.

1391/1/4 17:45
758 بازدید
اشتراک گذاری

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایتان بهاری و بهارتان جاودانه بادشکلکهای جالب و متحرک آروین

دوستان گلم !عید شما مبارک .بهترینها رو دراین سال جدید براتون آرزو دارم.

دخترای عزیزم!خوشگلای مامانی عید شما هم مبارک امیدوارم در کنار هم سال خوبی داشته باشیم.

در این سال نو برای همه نی نی ها آرزوی سلامتی وبرای خانواده هاشون ,آرزوی خوشبختی و شاد کامی دارم.

سال نو مبارک

روز اول عید ,در راه روستای بابا بزرگ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

شقایق
4 فروردین 91 18:44
سلام به دختر عمه های گل خودم و عمه جووووووووونم خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سال جدید اومد. سال نو رو به شما گلای خودم تبریک می گمممممممممممم خیلی دوستون دارممممممممم سال خوبی رو براتون ارزو دارم عمه جونم
مامان آروین
5 فروردین 91 2:28
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک




مرسی گلم.
مامان آرشیدا قند عسل
5 فروردین 91 8:24
دو قدم مانده به خندیدن برگ ، یک نفس مانده به ذوق گل سرخ، چشم در چشم بهاری دیگر ، تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان ، یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان ، سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارک امیدوارم سالی پر از شادی و موفقیت داشته باشید


ممنونم عزیزم همچنینX:
مامان ال آی
5 فروردین 91 11:07
به به اسرا و اسما جون همیشه به گردش و شادی
سال نوتون هم مبارک عزیزان دلم .


مرسی عزیزم.
محمد
6 فروردین 91 0:32
سال نو برشما وخانواده محترمتان مبارک باد


ممنونم.وبرشما
مامان سانای
7 فروردین 91 8:36
سال نو مبارک سال خوبی در پیش داشته باشید


ممنونم همچنین
مامان پریسا
7 فروردین 91 12:53
سالی سرشار از موفقیت و خوشی و سلامتی برای شما ارزو دارم.


ممنونم.همچنین
مامانی سید کوچولو
8 فروردین 91 0:40
سالی پر از شادی و موفقیت داشته باشین برای اسما برای اسرا
مامانی سید کوچولو
8 فروردین 91 0:40
سالی پر از شادی و موفقیت داشته باشین برای اسما برای اسرا
مامانی سید کوچولو
8 فروردین 91 0:40
سالی پر از شادی و موفقیت داشته باشین
برای اسما
برای اسرا


ممنونتم عزیزم!همچنین برای شما وپارسا جون
مامان مهراد
8 فروردین 91 16:11
سالی پر از خوبی وخوشی برای شما و خانواده مهربونتون


خیلی ممنون همچنین
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
9 فروردین 91 0:47
سلام.سال نو مبارک.ببخشید که دیر اومدم آخه مسافرت و مهمونی رفتن و مهمونی دادن و....
ایشالله سال خوبی پیش رو داشته باشین.



ممنونم.درک میکنم عزیزم.....
بابای مهرسا
9 فروردین 91 7:40
سلام
سال جدید مبارک
امیدوارم سال خوب و خوشی برای شما و خانواده محترمتان باشد



ممنونم همچنین برای شما.
امیرثنا
10 فروردین 91 21:44
سلام سال خوبی داشته باشین امیدوارم اسرا وسما در سایه پدرو مادرشان بزرگ شن میتونم بدونم اهل کجایین


بازم ممنون.اختیار دارین.ساکن یه شهر مرزی در شمال غرب
امیرثنا
10 فروردین 91 21:53
سالی پرازخوبی وخوشی راآرزو دارم


ممنونم مرسی همچنین
مامان نازنین زهرا
11 فروردین 91 19:55
عید شما مبارک انشالله سال خوبی داشته باشید


ممنونم مرسی
آتـــریـســـا جـون
12 فروردین 91 2:50
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون


آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ



چشم خدمت میرسم.

مامان پریسا
12 فروردین 91 13:06
سلام
ایامتون خوش......
عکسها کامل شد. دوست داشتید تشریف بیارید.


moslem
14 فروردین 91 22:27
سلام.. جالب بود .
خدا نگهشون داره. هميشه شاد شاد باشن.


ممنونم.مرسی
مامان پسر خرداد
17 فروردین 91 10:02
سلام سال نوتون مبارک سالی پر بار داشته باشین من امروز مهمون وبلاگتون بودم وبلاگ قشنگی دارین .همیشه خوش باشین


ممنونم!خوشحالمونکردین.بازم منتظرتون هستیم.
مامان سونیا
17 فروردین 91 12:27
چه نازن این دوتا خوشگل شیطون خدا نگهدارشون باشه


ممنونم
reza
25 فروردین 91 11:33
دریای طوفانی ، ناخدای لایق می سازد ، همیشه ممنون لحظات

سخت زندگی باش . . .

سلام

خیلی خدا نگهدارشون باشه

همیشه گل باشی


ممنونم از حضور قشنگت واز جمله قشنگترت.


ای بابا فکر کنم آدرستو کامل نذاشتی نتونستم بیام وبت.....
هستی و مهستی
31 تیر 93 22:17
سلام هلو چتوری؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد