اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه سن داره

دیلک لر

این روزاااااااااااااا

1391/4/24 21:44
597 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

دوستای نازم سلام !خوبین ؟خوشین؟با گرمای تابستون چیکار میکنین؟هوا گرمه و زیاد بیرون نمیریم.مخصوصا حالا که مثل مورچه دارم آذوقه زمستونی جمع میکنم همش لو بیا و سبزی پاک میکنم که فریز کنم برا زمستون نیشخندتازه خیار شور هم باید درس کنماوهبنابراین چیز زیادی برای نوشتن ندارم .نگران

با اینکه از هم دوریم ولی دوستون دارممممممممممم.قلبماچ

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری

ولی انگاه همین جا و همین دور و بری

ماه می تابد و انگار تویی می خندی

 باد می آید و انگار تویی می گذری

نایت اسکینروز پنج شنبه گل دخترامو بردم چشم پزشکی عینک,مشکلی نداشتن خودم داشتم میرفتم برا کنترل گفتم اینارو هم ببرمشون .سالی یه بار اینکارو میکنم.

چشمای سیاه و خوشگل اسرا جونم شکر خدا مشکلی نداشتلبخند.امااااااااااااااااا اسما جونم الهی مامان فدات شه ,دکتر گفت نیم آستیگماتهدل شکستهخودمم که نیم آستیگماتم ,بخاطر اسما اینقدر هول شدم که اصلا نپرسیدم پسرفت داشتم یا پیشرفت.استرسیعنی یه چیزایی میگفتاااااااا ولی من هیچی نشنیدم فقط داشتم به چشای خوشگل دختر کوچولوم نیگا میکردم.شیشه عینک خودمو دادم عوض بشه.اما برای اسمایی گفت عینک لازم نیست دوماه دیگه بیار چک کنم.نمیدونم چراااااااااااا؟؟؟

شب که بابایی اومد با دلهره و نگرانی براش توضیح دادم .خیلی آروم و در کمال خونسردی گفت:چیزی نیست نگران نباش در اولین فرصت میریم یه دکتر دیگه تو یه شهر دیگه ببینیم اون چی میگه.

منوبگو که دست دست میکردم این خبرو چهجوری بهش بگمتعجبمتفکر

نایت اسکین

تو لینکام یه بازی آنلاین دخترونه س بخاطر اسرا لینکش کردم ,بازیهاش جالبه .حالا اسما خانمی یه چن وقتی هست به قول خودش عاشق این بازیها شده ,مخصوصا قسمت آشپزیش,اوایل که نمیتونست خوب موس رو کنترل کنه یه بار گفتم بده من کمت کنم و بگم چه جوری با هاش کار کنی,

میدونین چی شد:جیغ و داد و گریههههههههههههه که میخوای اینجا هم تو غذای من پیاز بریزینیشخند

نایت اسکین

دوستون دارم خوشگلای مامانی خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستون دارم.

نایت اسکین

کیا یادشون میاد سرمونو میگرفتیم جلو پنکه میگفتیم :
آ آ آ آ آ آ آآآآآآآآآآآآآآآ آ آ آ آ آ آ آ آ ؟؟؟؟؟؟؟قهقههقهقهه

ولی خودمونیما خیلی حال میداد نهههههههههه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

کوثر
24 تیر 91 17:04
سلام خاله جووووون.
اپت ناناز بود مثه همیشه


کوثر جون
24 تیر 91 18:06
شبـے از پشت یڪ تنهایے نمناڪ و بارانے
تو را با لہجه ے گل هاے نیلوفر صدا ڪردم
تمام شب براے با طراوت ماندטּ باغ قشنگ آرزو هایت دعا ڪردم
پس از یڪ جست و جوے نقره اے در ڪوچہ هاے آبے احساس
تو را از بیـטּ گل هایے ڪہ در تنہایے ام رویید با حسرت جدا ڪردم
و تو در پاسخ آبے تریـטּ موج تمناے دلم گفتے:
"دلم حیراטּ و سرگرداטּ چشمانے ست رؤیایے
و مـטּ تنہا براے دیدטּ زیبایے آטּ چشم
تو را در دشتے از تنہایے و حسرت رها ڪردم"
همیـטּ بود آخریـטּ حرفت!
و مـטּ بعد از عبور تلخ و غمگینت
حریم چشم هایم را بہ روی اشڪے از جنس غروب ساڪت و نارنجے خورشید وا ڪردم
نمے دانم چرا رفتے؟
نمے دانم چرا شاید خطا ڪردم
و تو بے آنڪہ فڪر غربت چشماטּ مـטּ باشے
نمے دانم ڪجا ؟ تا ڪے ؟ براے چہ؟
ولے رفتے و بعد از رفتنت باراטּ چہ معصومانہ مے بارید
و بعد از رفتنت یڪ قلب دریایے ترڪ برداشت
و بعد از رفتنت رسم نوازش در غمے خاڪسترے گم شد
و گنجشڪے ڪہ هرروز از ڪنار پنجره با مهربانے دانہ بر مے داشت
تمام بال هایش غرق در اندوه غربت شد
و بعد از رفتنت آسماטּ چشمہایم خیس باراטּ بود
و بعد از رفتنت انگار ڪسے حس ڪرد ڪہ مـטּ بے تو هزاراטּ بار در هر لحظہ خواهم مرد
ڪسے حس ڪرد ڪہ مـטּ بے تو تمام هستی ام از دست خواهد رفت
و بعد از رفتنت دریا چہ بغضے ڪرد
ڪسے فہمید ڪہ تو نام مرا از یاد خواهے برد
و مـטּ با آنڪہ مے دانم تو هرگز یاد مـטּ را با عبور خود نخواهے برد
هنوز آشفتہ ے چشماטּ زیباے تو ام...برگرد
ببیـטּ ڪہ سرنوشت انتظار من چہ خواهد شد؟
و بعد از ایـטּ همہ طوفاטּ و وهم و پرسش و تردید
ڪسے از پشت قاب پنجره آرام و زیبا گفت:
"تو هم در پاسخ ایـטּ بے وفایے ها بگو
در راه عشق و انتخاب آטּ خطا ڪردم..."
و مـטּ در حالتے ما بیـטּ اشڪ و حسرت و تردید
میاטּ انتظارے ڪہ بدوטּ پاسخ و سرد است
و مـטּ در اوج پاییزے تریـטּ ویرانے یڪ دل
میاטּ غصہ اے از جنس بغض کوچڪ یڪ ابر
نمے دانم چرا شاید بہ رسم پروانگے ماטּ باز
براے شادے و خوشبختے باغ قشنگ آرزو هایت دعا ڪردم...
خیلی ناراحند شدم خاله جون.ایشالله چش اسما جون زود خوف بشه


مرسی بابت متن زیبات
کوثر جوون
24 تیر 91 18:07





نهههههههههههه
مامان آرشیدا قند عسل
25 تیر 91 12:51
وای شما چقدر کدبانویی من از وقتی آرشیدای گلم اومد تو بغلم دور همه این چیزها رو خط کشیدم حتی بهشون فکر نمیکنم ولی به این فکر میکنم برم آماده بخرم! خوب راست میگه دیگه واسه چی اینهمه پیاز تو غذاش میریزی! آی گفتی یادش بخیر آآآآآآآآآآآآآآآآآ


آماده ش هم خوبه ولی کار خود آدم یه چیز دیگه س


واقعا یادش بخیر...
زهرا از نی نی وبلاگ213
25 تیر 91 13:02
سلام ما دو تا پست جدید گذاشتیم + عکس نی نی کوچولومون که تازه دنیا اومده تشریف بیارید


چششششششششششم
بابای ملیسا
25 تیر 91 23:12
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.


چشم خدمت میرسیم.
مامان نازنین زهرا
25 تیر 91 23:58
سلام خسته نباشی
چقدر به جریان پیاز من و شوهرم خندیدیم
راستی من الانم که پنکه روشنه هر وقت از پشتش رد میشم این کار رو میکنم خیلی مزه میده


سلام گلم!
این پیاز هم معضلی شده واسه ماااااااآبگوشت که داریم باید کنارش آبکش هم داشته باشیم

مامان علی خوشتیپ
26 تیر 91 10:16
خدا رو شکر که چشمای نازشون مشکلی نداشتن.ایشاالله برای اسما جون هم اشتباه شده باشه
منم یادم میاد از جلو پنکه رد میشدم میگفتم آآآآآآیادش به خیر.الان که دیگه از این پنکه ها نیست...
راستی آبجی تو ختم قرآن وبلاگیمون شرکت نمیکنی؟هفته ای یه جزئ بیشتر نیست...آخر پست جدید نوشتم


چرا عزیزم خیلی دوست دارم.حتما میام.
محمد
26 تیر 91 10:37
انشاءالله که مشکلی نیست و اون نیم هم زودی خوب میشه .
در کنار هم سالم وشاد باشید


ممنونم.همچنین.
ني ني شكلك
26 تیر 91 11:26
دست گلت درد نكنه ماماني با اون پياز داغت !!!!
اينجوري به بچه بازي ياد ميدن؟؟؟؟؟


خوب عزیزم پیاز نباشه که غذا مزه نمیده.
خاله باران
26 تیر 91 19:44
سلام دوباره...
من اومدم...
خانومی انشاالله چیزی نیست.تو این سن شماره چشم مقطعیه.برای همین می گند که عینک استفاده نکنه.می خواهند ببینند ماه بعد هم همین مشکل هست.تازه خدا را شکر راه حل داره.ولی خوب مادری دیگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه.خدا حفظتون کنه.ان شاالله خانوم گلت هم خوبه خوبه.نگران نباش...



ممنونم عزیزم.لطف داری گلم.
خاله باران
26 تیر 91 19:45
من س س س س س س س س س س س هم می گفتم..


معلم جماعت همیشه خلاقن عزیزم.
خاله باران
26 تیر 91 19:45
مگر اون تو آشپزی شما دخالت میکنه؟؟؟شما تو آشپزیش می خواهید پیاز بریزید...


باور کن موقع غذاپختن همیشه یه کفگیر هم دست اونه
کوثر ابجی کیمیا
28 تیر 91 8:14
سلام خاله جووووووووووووووون

خاله من خودمم جهشی خوندم درسته یه وچولو سخته ولی الان برای خودم خیلی خبو شده الان خب تو کلاس یه سال ار بقیه کوچیکترم خب این خوب نیس؟ زیادم سخت نیستاااا اگه بچه خودش زرنگ باشه و بخونه براش مشکلی نداره تازه تو فکر هستیم پنجم رو هم جهش بده

راسی خاله کیمیا هم عاشقه این آشپزیا شده انقد بازی میکنهههههههههه اونم اینترنتی لا تو کامپیوتر بازی نمیریزم همشو تو نت بازی میکنه

راسی یه چیزه دیگه امروز تولده وبلاگه تک فرشتهی عزیزه خودمه خوشال میشم بیاین


هر دوتون موفق باشین عزیزم
مامان علی خوشتیپ
28 تیر 91 14:12
سلام دوست عزیز
برای ختم قرآن در طول ماه مبارک رمضان جزء های 15/16/23/1 برای شما در نظر گرفته شده .
التماس دعا
اگه برای خوندن جزء های مورد نظر مشکلی داشتید حتما خبرم کنید...



چشم عزیزم.ممنونم
مامان پریاگلی
28 تیر 91 19:53
_____ (¯ `•I.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.O.•´¯)
(¯ `•L?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `..•V´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•U?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `E.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.!!!.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------

پیشاپیش حلول ماه میهمانی خدا مبارک
تو وقت سحر ما رو هم از قلم نندازین


ممنونم عزیزم محتاجیم به دعا
مامان مهراد
29 تیر 91 8:06
سلام خوبید دو تا دختر ناز ما خوبند بوس


ممنونم گلم .
بابا محسن
29 تیر 91 18:07
<


چه عجب خوش اومدین.
مامان سید کوچولو
30 تیر 91 23:40
اره من هم یادم میاد : اااااااووووااااا
راستی دختر گلم پیاز که خیلی غذا رو خوشمزه میکنه


منم همینو میگم دیگهههههههه
محمد
31 تیر 91 11:47
حلول ماه مبارك رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهاي عاشقانه و نيايشهاي عارفانه و بندگي خالصانه را به شما تبريك عرض ميكنم . خدا سعادت درك اين ماه رو به ما بده تا انشالله بتونيم از بركات اين ماه ذخيره خيري براي آخرت خود كسب كنيم - شما هم منو از دعاي خير فراموش نكنيد


ممنونم.محتاجیم به دعا
شقایق
31 تیر 91 11:54








مرسی گلم.
مامان ال ای
2 مرداد 91 8:53
سلام / این آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ رو خیلی خوب اومدی
من رو برد به ده 60 70 ههههههههههههه
راستی اپم بدو بیا / سور پرایز داریم براتون....


اااااااااااااچه عجب
مامان ثنا و ثمین
2 مرداد 91 13:56
سلاااااام خانومی.خسته نباشی ازکلاسهات.
نمازروزه هاتون هم قبول باشه.
وای که چقدر به این حرف اسما خندیدم.جدی اینقده از پیاز بدش میاد؟


ممنونم عزیزم.آره خیلییییییییییی
خاله ندا
8 مرداد 91 22:43
واااااااااااااااااااااااااااای فدای هردوتا نازگل



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد