اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

دیلک لر

عید فطر مبارک

1391/5/29 7:23
690 بازدید
اشتراک گذاری

 فرا رسیدن عید سعید فطر را به حضور شما عزیزان تبریک عرض می کنم و امیدواریم طاعات وعبادات همگی مقبول درگاه حق تعالی قرار گیرد.

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت                         صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت…

خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس می کنم نتونستم…
یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟

خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک مـــــــاه ی خود را در رمضــان،
از ایــن به بعــد هم حفــظ کنیم…  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان پریسا
28 مرداد 91 9:30
عید شما هم مبارک

انشالله نماز و روزهاتون قبول باشه




ممنونم عزیزم.
مامان آرشیدا قند عسل
28 مرداد 91 10:12
گلخنده ی شوال به ناهید مبارک ابروی خوش ماه به خورشید مبارک آمد خبر از عرش وداع رمضان است عید است به یاران خبر عید مبارک. پیشاپیش عید فطر بر شما مبارک. خواهش میکنم عزیزم حدس میزدم.خواستم احوالت رو جویا بشم و خبری از اوضاع زلزله زده ها بگیرم.
مامان آرشام
28 مرداد 91 10:33
ماشالله به این گل دخترا خانومم میشه اگر دوست داشتین به گل پسر من که عیدی نوروزم ست رای بدین تو نظرات بخش زیر شماره 24 ( گل پسر من ) رای بدید http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php
مامان گیسو جون
28 مرداد 91 16:10
سلام دوست نازم خوبی ؟
گل های قشنگت خوبن ؟
عیدتون مبارک


ممنونم عزیزم.گیسوجونوببوسین.
مامان سانای
28 مرداد 91 17:52
نماز وروزه های شما هم قبول حق
مامان علي خوشتيپ
28 مرداد 91 22:58
سلام عزيزم.عيد شما هم مبارك و نماز و روزه هاتون قبول
خصوصي داريد


ممنونم عزیزم.
زهره مامان آریان
29 مرداد 91 0:01
نماز روزه هاتون قبول.
راستی لینکتون کردم.منتظرتون هستم


ممنونم همچنین.منم با افتخار لینکتون میکنم.
مامان ال ای
29 مرداد 91 0:46
سلام آبجی جونم
عید شما هم مبارک باشه .....


مرسی عزیزکم
مامان ثنا و ثمین
29 مرداد 91 2:21
عید بر شما و خانواده ی محترم مبارک باشه
گل دخملا رو ببوس


مرسی عزیزم همچنین
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
29 مرداد 91 6:42
سلام.عید فطرتون مبارک.واااای من نمیدونستم شما هم آذربایجان زندگی میکنید.عجب گیجی هستم.عنوان وبتون که ترکی هست.خدا رو شکر که شما سالمید.ایشالله خدا هم به حق این عید عزیز به خونواده های داغدیده صبر عطا کنه و دلشون شاد بشه.آمین.


خواهش میکنم عزیزم.عید شما هم مبارک.
برای دعای قشنگتون:آمییییییییین

مامان سید کوچولو
30 مرداد 91 0:36
عید شما وخانواده هم مبارک
مامان گیسو جون
30 مرداد 91 12:49
خصوصی داری
مامان ظریفه
30 مرداد 91 17:28
سلام وبلاگ قشنگی دارین. میشه خواهش کنم به آیلین من رای بدین تو این مسابقه برنده شه؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php توی نظرات بگین آیلین شماره 9 زحمتی نداره یه لحظه رای بدین دیگه.... باید آدرس وبلاگ یا سایتتونو حتما بزارین تا رایتونو بپزیرن امروز آخرین فرصتشه
مامان نازنین زهرا
30 مرداد 91 23:27
عيد فطر روز چيدن ميوه هاي شاداب استجابت . این عید سعید بر شما و خانواده محترم مبارك باد .
شقایق
31 مرداد 91 10:57
سلا عمه جونم عید شما هم مبارک راستی عمه جونم ناناسامو از طرف من کلی ببوس
زهرا از نی نی وبلاگ213
31 مرداد 91 11:30
عید برشما مبارک دوست عزیزم روی ماه دخترای گلت رو ببوس از طرف من
محمد
31 مرداد 91 13:24
نماز و روزه هاتون قبول حق عید گذشته مبارک
خاله باران
31 مرداد 91 23:47
سلام تولد اسما جونم مبارک باشه....
مامان عزیزم امیدوارم سالیان سال به شادی و سلامتی...



مرسی عزیزم غافلگیرم کردی.الحق که خانم معلم باهوشی هستی قربونت برم.
نازبالام
1 شهریور 91 8:12
ضمن تبریک عید سعید فطر بر شما وخانواده محترمتان امیدوارم نمازو روزه هاتون مقبول درگاه حق قرار بگیره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد