اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

دیلک لر

تولد اسما جون

1391/6/1 9:57
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز…

روز میلاد…

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولدت مبارک دختر عزیزم

تولدت مبارک فرشته شیرین زبون من                                                                                                                                ني ني شكلك          ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا                                                         ني ني شكلك
اسماجان ، خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگزارم

و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو میکنم . 

 

 

دوستت دارم دختر نازم هم تورو هم آبجی خوشگلتو                        دوستون دارممممممممممم واز خدا براتون بهترینهارو میخوام.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سپیده
1 شهریور 91 9:58
سلام. تولدش مبارک. خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنید.


ممنونم چشم
شقایق
1 شهریور 91 10:37
به به تولد تولد تولد اسمایی گلم مبارک الهی من فداش بشم که کم کم داره بزرگ میشه عمه جون از طرف من خوشگلمو کلی ببوس
دوستون دارمممممممممممممممم


مرسی گلم
مامان آرشیدا قند عسل
1 شهریور 91 11:01
هوووووووررررررررررراااااااااا تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی عزیز دلم تولدت مبارک الهی سالیان سال خوش و خرم در کنار مادر و پدر مهربونت زندگی کنی و شاهد رشد و تعالی تو و خواهر گلت باشند میبوسمت عزیزم


خیلی ممنونتم عزیزم
سیدمهدی
1 شهریور 91 19:40
سلام عیدتون مبارک ماشاالله دخترات داره بزرگ میشه هااااااااااااا
مامان پریسا
2 شهریور 91 0:38
تبریک میگم اسما جون ایشالله 120 ساله بشی
مامان پریسا
2 شهریور 91 0:41
این هدیه ی ناقابل هم برای اسما خانم گل http://s3.picofile.com/file/7425701391/thumbnailCASOV4PW.jpg
ني ني شكلك
2 شهریور 91 19:54
من هم تولد اسما جون را به شما تبريك مي گويم و اميد وارم بهترين ها براي اسما جون و اسرا جون باشه.
مامان سید کوچولو
2 شهریور 91 23:51
تولدت مبارک عزبز دلم. سالم سالم و شاد شاد باشی
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:15
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
مامان مهراد
5 شهریور 91 0:04
تولدت مبارک
مامان ال آی
5 شهریور 91 13:59
خاله جون تولدت مبارک باشه . الهی که همیشه شادی و سلامتی تو خونه تون و کنار مامان و بابا تون پر رونق باشه ..
زهره مامان آریان
6 شهریور 91 1:32
تولدت مبارک عزیزم
مامان آرشیدا قند عسل
7 شهریور 91 11:28
اومدم از حالتون باخبر بشم امیدوارم خوش باشید.
مامان ثنا و ثمین
9 شهریور 91 16:40
اسما جون تولدت مبارک باشه عزیزم.ببخشید دیگه یه خورده تاخیر داشتیم


خیلی ممنون
مامان سویل
9 شهریور 91 23:23
خانومی تولدت مبارک ببخشید من دیر رسیدم


خواهش میکنم ممنونم.
مامان آروین
21 شهریور 91 16:33
زادروزت شیرین، پرعشق و نورآفرین باد.

قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم
تولدت مبارک ببخشید خیلی دیر رسیدم


خیلی ممنون خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد