اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

دیلک لر

اسرا و اسمای ناز من...

1391/6/19 9:53
792 بازدید
اشتراک گذاری


                                                                 

گویند سلام طلائی ترین کلید برای صعود به تالار آشنایی هاست


پس صمیمی ترین سلام تقدیم تو باد

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     سلام به دوستای ناز ومهربونم و سلام به دختر کوچولو های خوشگل خودم حال و احوال که بیسته ایشالله.

اســــما کوچولوی نازم ببخش که نتونستم پست مربوط به تولدت روکامل کنم و عکساتو برات بزارم ایشالله وقتی بزرگتر شدی مامانی رو بیشتر میفهمی.

تپلی نازم نمیدونم چرا این روزا اعصاب درست وحسابی نداری و سر هر چیز کوچیک با من و آبجی دعوا میکنی وخونه رو میزاری رو سرت.باور کن دیگه نمیدونم چیکار کنم .حالا خودم هیچ وقتی به ابجی زور میگی دیگه نمیتونم بی تفاوت باشم ...

اما یه چیز دیگه هم بگم که این روزا شیرین تر شدی قربونت برم ازهمون او ل بلبل زبون بودی ,حالا بلبل زبون تر شدی هر جا میریم اینقدر زبون میریزی که موقع برگشت حداقل پنج شش نفری سفارش میکنن که حتما برات اسپند دود کنم. 

یه بار تو مجلس یه خانمی چشمش گوشت اضافه داشت که نصف چشمش رو پوشونده بود ازم پرسیدی اون خانوم چشمش چی شده.گفتم هیچی زیادی نزدیک تلویزیون نشسته چشمش ضعیف شده دکتر عملش کرده اونجوری شده .ببخش دیگه عزیزم میدونستم سوالاتت تمومی نداره اینو گفتم که دیگه دست از سرم ورداری .وتو هم رفتی یه ده دقیقه ای گذشت که دیدم مادر جون داره با ایما و اشاره داره بهم میگه اسما رو صدا کن بیاد پیش خودت ,پرسیدم مگه کجاس؟که با اشاره دیدم خداااااااااااااااااای من رفتی و نشستی بغل همون خانومه

دیگه تا آخرش  رو خوندم سه سوت اومدم سراغت و از اون خانوم عذر خواهی کردم.دیدم دور وبریها یواش یواش و قائمکی میخندن گفتم فسقلی باز چه دست گلی به آب دادی.با قیافه حق به جانب بهم گفتی مامان چرا بهم دروغ گفتی اون خانوم تلویزیون نیگا نمیکنه.

مصاحبه اسما و خانومه از زبان خانوم بغل دستی:

سوالاسما:مادر جون چشمت چرا اینجوری شده

خنثیخانم:نمیدونم دخترم

متفکرآخه پس چرا اینجوریههههههههه:

خدا کرده عزیزم کار خداست دیگه:

حتما کار بدی کردی دیگهههههه                   

مامانم میگه اگه کار بد بکنیم خدا از ما عصبانی میشه.چیکار کردی  که خدا چشمتواینجورخراب کرده؟؟؟                                                                                                                                                                                     

آخاسترسکلافهوهمون لحظه من به این مصاحبه وحشتناک پایان دادم.

 

خوشگل نازنینم امیدوارم خدا همیشه مواظبت باشه

 

واما اســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراجونم:

سه شنبه این هفته باهم رفتیم بازار برات کیف و کفش و مانتو شلوار گرفتیم.امسال مانتو شلوارت نارنجیه اولش خوشت نمیومد اما وقتی پوشیدی نظرت عوض شد وپسندیدیش.ماه شدی عزیزم رنگ نارنجی خیلی بهت میاد . مبارکت باشه عزیزم خیلی دوست داری خانم دکتر بشی ایشالله لباس فرم پزشکیتو برات بگیریم.

اینم بگم که این روزا خانم تر شدی وسعی میکنی وقتی آبجی بهت گیر میده تو بهونه دستش ندی .بعدش هم میای به من میگی مامان جونم به خاطر تو بهش هیچینمیگماااااااااااااا

وای الهی که قربون هر دو تاتون بشم .عیب نداره تن سالم و عقل سالم داشته باشین دعواهاتونم دوست دارم فقط قربونتونم یک کم به فکر اعصاب منو بابایی هم باشین .

راستی عزیز دلم داشت یادم میرفت چهار شنبه رفتیم دیدن بابابزرگ وعمه آخه عید فطر نتونستیم بریم دیدنشون اونجا یه چیز تازه یاد گرفتی خیلی ذوق میکردی واز خوشحالی نمیدونستی چیکار کنی عکسشو برات میذارم یادگاری برات بمونه.                                                                                                                                »»»

 

 

 اسرا جونم! به کمک عمه و دخترش ورنی بافی رو یک کم یاد گرفتی دیگه فکر میکنی کامل میتونی فرش و ورنی ببافی قربونت برم که خیلی باهوشی و همه چیو خیلی زود یاد میگیریقلبماچ

واینم چند عکس از تولد چهار سالگی اسما جونم

 

ممنونم و دوستون دارم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان سید کوچولو
17 شهریور 91 0:21
.........................................
مامان پریسا
18 شهریور 91 12:22
سلام

پریسا در مسابقه ی نی نی با حجاب شرکت کرده.

ممنون میشم بهش رای بدید. لطفا" ادرستون فراموش نشه.

مهلت رای دادن تا 2 شنبه


http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php


سلام عزیزم کاش زودتر میگفتی.

مامان پریسا
18 شهریور 91 12:26
گاهی یه دروغ میگیم که خودمون هم میمونیم چطور درستش کنیم
ایشالله اسما خانم درک میکنن برای چی مامان اینو بهش گفتن


سپیده
18 شهریور 91 18:36
سلام. با تشکر از رای شما www.koodakeman91.niniweblog.com
شقایق
19 شهریور 91 11:26
سلام عمه جونم خوبید؟
اونروز که اسماو اسرا جون خونه ی ما بودن اسرا با مبین و هستی بازی می کرد و من و اسما تو حیاط بودیم اسما ازم پرسید ابجی شقایق یه سوال ازت بپرسم گفتم اره عزیزم گفت چرا این برگ اینجوری شده منم گفتم بهش اب ندادیم بعد چن تا سوال پرسید دویاره گفت ابجی شقایق چرا تو دروغ می گی شوکه شدم گفتم دروغ؟؟؟؟ گفت اره دیگه اینا رو کرم برگ خوار اینجوری کرده می بینی عمه جون دخترت میخواست مچ گیری کنه هاااااا


خوب راست میگه دیگه چرا به بچه دروغ گفتی من همیشه همه چی رو کامل براش تو ضیح میدم او یه مورد فرق میکنه خودت دیدی که شرایط طوری بود که نمیتونستم بیشتر براش توضیح بدم.
شقایق
19 شهریور 91 11:26
احد
19 شهریور 91 22:47
سلام. ممنون بهم باش ویردیز...
یاشاشین آذربایجان و گنه یاشاسین گوزل دوردانه لریز...


ممنونم
پرنیان
19 شهریور 91 23:56
سلام اسما جون تصادفی با وبتون آشنا شدم خوشحال میشم به وبم بیاین و نظر بدین امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم


چشم حتما میاییم.
مامان نازنین زهرا
21 شهریور 91 0:10
مبارکه انشالله صد و بیست ساله بشی گلم


ممنونم عزیزم.
مامان آروین
21 شهریور 91 16:42
تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است
یاد دوستان چون شما در قلب ما آرامش است…
خییییلی وقته به ما سر نمیزنید


مرسی عزیزم چشم خدمت میرسم
مامان پریسا
24 شهریور 91 12:57
ممنون گلم که به یادم بودی. خدا نکنه عزیزم. اگر کمکی از دستم ساختس حتما بگو.
زهره مامان آریان
24 شهریور 91 16:50
بیچاره خانومه.حالا باید کلی فکر کنه تقاص کدوم کارشو داره میده ای وروجک
شهرزاد مامان حسین
24 شهریور 91 17:02
الهی . خدا حفظشون کنه
محمد
25 شهریور 91 10:08
تولد 4 سالگیت مبارک اسما خانم گل شادباشیدوسلامت
مامان علی خوشتیپ
28 شهریور 91 8:23
روزتون مبارک عزیزای خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد