اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

دیلک لر

خانم کوچولوهای هنرمند!

1390/6/6 1:55
629 بازدید
اشتراک گذاری

عسلای مامانی سلام!تو این روزهای تعطیلی مدارس که مامانی بیکاره شما خوشگلا تنها همدم و هم صحبت مامانی هستین میدونین دیگه بر عکس من که تابستون ول بیکارم باباجون تو این فصل فرصت سر خاروندن نداره.برا همین من خیلی وقت ها حوصله م از این فصل سر میره وبی صبرانه منتظر شروع مدرسه ها هستم .اما باوجود شما عزیزای من همه روزها وهمه لحظه ها قشنگ وزیباست.دوستون دارم خیلی خیییییییلی زیاد.  دنیای زیبا                                                                                                                                                                   دیروز عصر که هوا هم گرفته بود اسرا جونم گفت: مامان دلم گرفته  میخوام کاردستی درست کنم چسب وقیچی بده .من هم وسایلی که خواسته بود دادم رفت تو اتاق ومن هم رفتم افطاری درست کنم بعد نیم ساعت در اتاق رو باز کرد گفت :مامانی چشاتو ببند بیا کاردستیم آماده س.دختر هنرمند من ببینین چه تابلوهایی درست کرده .البته اسما جون هم تو این مدت داشت تو آشپزخونه به من کمک میکرد      If the picture does not load, press F5!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سيد كوچولو
4 شهریور 90 11:13
من كه از پست هاي قبلي فهميده بودم دختراي نازت هنرمندن... هزار ماشالله ...


ممنونم
مامان پریسا
4 شهریور 90 11:52
سلام تولد اسما جون مبارک. آفرین به دخترای هنرمند. مامانی جون بیا دختر مهندس منو ببین چکار کرده.


بله میدونم چاپگر میخوان درست کنن
شقایق
4 شهریور 90 12:57
عمه جون قربون دلتنگی هاتون برم انشاالله عمو احمد کارش زودتر تموم میشه وباهم میرین مسافرت و بوسسسسس برای اسما و اسرای هنرمند خوشگل .


عمه قربونت مرسی
مامان ال آی
4 شهریور 90 19:11
آخی فدای دخترای هنرمند خوشکل بشم . دوستون دارم خیلی خیلی خیلی زیاد
هستی و مهستی
31 تیر 93 21:52
نقاشی های خوشگلی می کشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد