اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

دیلک لر

اسرا جونم داره میره کلاس دوم!

1390/5/17 17:51
1,081 بازدید
اشتراک گذاری


دختر نازم اسرا جون! امروز رفتم و شما رو تو کلاس دوم ثبت نام کردم اونم تو مدرسه خودم.واااااای دختر نازم نمیدونی چقدر خوشحالم احساس میکنم داری دیگه واسه خودت خانم میشی. تازه تو بعضی کارها هم کمکم میکنی مثلاظرف غذاتو خودت میشوری.مامانی فدات چقدر هم باسلیقه ای

 

راستی مامانی امروز که بهت گفتم تو کلاس دوم ثبت نامت کردم خیلی خوشحال شدی و فکر کردی از فردا قراره بری مدرسه ومیخواستی شروع کنی به مشق نوشتن 

از شیطونی های اسما کوچولو هم هر چی بگم کم گفتم.

ماشااله روز به روز داره شیطونتر هم میشه اونقدر بلبل زبونه که همه عاشق حرف زدنش هستن مخصوصآ وقتی حرف "ج" رو "د" تلفظ میکنه.

خلاصه دیگه..
خداجونم!هزاران شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پریسا
18 مرداد 90 10:36
مبارکه عزیزم. ایشاا.... دانشگاه.


مرسی خاله جووووووووووون بووووووووووس برای پریسا جون
مامان سيد کوچولو
19 مرداد 90 11:24
خواهر من وقتي من ميرفتم مدرسه مثل من کيف و کتاب ميخريد... ياد بچگي هاي خودم افتادم که 2 تا خواهر بوديم
سيدمهدي
19 مرداد 90 15:31
سلام. كدعبور173964 هستش .شرمنده دير شد
مامان گیسو
20 مرداد 90 19:08
سلاممممممممممم دوست نازنینم
خیلی خیلی ممنونم از مهربونیت گلم
منم با افتخار لینکتون کردم
ماشاا... چقدر دخملای نازی دارید خدا حفظشون کنه
بوسسسسسسس


ممنونم گلم خوشمل خانوم روازطرف من بوووووووووووس بارون کن
مامان سانای
21 مرداد 90 7:04
سلام عزیز به وب ما سر زده بودی لطف کرده بودی آدرس وب دختر های نازتو اشتباه نوشته بودی کلی گشتم تا پیداتون کردم من شما رو لینک می کنم امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم.


خوشحالم دوست خوبی مثل شما پیدا کردم
شقایق
22 مرداد 90 13:38
اسرا جان مبارک باشه ان شاا.... روزی برسه که در دانشگاه ثبت نام کنی.


مرسی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد