اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

دیلک لر

جشن عبادت

1392/2/10 20:22
1,656 بازدید
اشتراک گذاری

. .چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی
تو زهرایی , تو زهرایی . ..

دختر گلم اسرا امروز دهم اردیبهشت سال 92تو مسجد نزدیک مدرسه مون براتون جشن عبادت گرفتیم ،خیلی خوشحال بودی ووقتی چادر سفید خوشگلت رو سرت میکردی تودل کوچیکت با خدا عهد کردی که همیشه دختر مومن وبا حجابی باشی ،اینو خودت بعدا برام گفتی منم بوست کردم وگفتم ایشالله...

   

اسرا و دوستش پانیا                                                                                                                    

 اسرای گل من در حال دعاکردن                                                                                      

              

اسما گلی هم تو مراسم تشریف داشتن.مگه بدون شاهزاده خانوم میشه جشن گرفتچشمک

کلی عکس دارم که دوست دارم آپلودشون کنم واینجا بذارم تا براتون یادگاری بمونه ولی بچه های کلاسم نوزدهم آزمون دارن برا نمونه دولتی واستعداد درخشان،اینه که فعلا کارم شده آزمون و تصحیح اوراق ....اینم که بگذره خرداد میاد و بازم امتحانای خودم وبچه هااسترساسترساسترسخداجونمممممممممم

درهر حال اگه نمیتونم به تو دوست خوبم سر بزنم امیدوارم به حساب کم لطفی من نذاری ،همیشه بیادتون هستم.واللهچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

محمد
11 اردیبهشت 92 12:42
ولادت حضرت فاطمه (س) روز مادر بر شما مبارک باد
مامان آرشيدا قند عسل
11 اردیبهشت 92 14:44
خوب خداروشكر كه خوب هستيد جشن عبادت اسرا خانوم مبارك الهي كه هميشه قلبش پاك و سفيد بمونه
مامان آرشيدا قند عسل
11 اردیبهشت 92 14:45
راستي روزت هم مبارككككككك و خسته نباشي.
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 14:51
در کنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وامیکنم دست حاجت را به عشق فاطمه رو به سوی نور بالا میکنم با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم روزت مبارک عزیزم
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 14:52
هزار ماشاالله.خیلی خانوم شده
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 19:45
سلام ممنون از مهرت خانم معلم عزیزم..روز شما هم مبارک..روز مادر هم مبارک...
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 19:47
جانم خانوم خوشگل کوچولو را نگاه...
مامان رادین
12 اردیبهشت 92 11:35
اگر کسی بتواند معلم خوبی باشد ، خیانت کرده است اگر به کار خوب دیگری بپردازد . چرا که معلمی مقام پیغمبری و تعلیم مقام خدایی است . معلم شهید ، دکتر شریعتی معلم عزیز، عمه جون مهربون روزتون مبارک
مامان پریسا
12 اردیبهشت 92 17:01
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامان پریسا
12 اردیبهشت 92 17:02
روز معلم رو هم به شما دوست عزیزم تبریک میگم.
مامان گیسوجون
20 اردیبهشت 92 16:27
التماس دعا فرشته های ناز
خاله پری
22 اردیبهشت 92 19:34
به به . عزیزم جشن عبادتت هم مبارک باشه .آبجی گلم روزت مبارککککککککککککککک
مامان پریسا
31 اردیبهشت 92 19:20
خصوصی عزیزم.
مامان سانای
2 خرداد 92 19:44
محمد
5 خرداد 92 15:08
شادباشیدوسلامت
رنگين كلام
5 خرداد 92 15:41
سلام خوبي؟ وبلاگ قشنگي داري با تبادل لينك موافقي يه سر بزن منتظريم
آرزو مامان نیکی
29 خرداد 92 8:26
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد