اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

دیلک لر

اسرا واسما...

1390/9/28 21:17
838 بازدید
اشتراک گذاری

سلام!سلام به نازدخترای مامانی,وسلام به دوستای گلی که هیچوقت مارو تنها نمیذارن.

امروز بعد یکی دو هفته تنبلی دوباره اومدمممممممم,

دخترای ناناز مامانی اومدم بعضی کارا وشیطونیاتونوبراتون یادداشت کنم تا وقتی خودتون بزرگ شدین وتونستین بخونین,بفهمین چه وروجک هایی بودین!!!!

اسمایی داره زور میگه.....

چندروزپیش رفته بودیم بازار مرزی,چیز خاصی نمیخواستم بخرم,بعد کلی گشت وگذار وچندقلم خرید,اسما خانوم,طبق معمول جلوی یه اسباب بازی فروشی متوقف شدن!بعله ده بیست تا یی انتخاب کردن امابه اصرار من مجبورشدن فقط یکیشو انتخاب کنن واونی که بیشتر از همه دوستش داشت یه اسب بالداربودکه راه میرفت وبالهاشم بهم میزد.اسرای گلم هم از همون اول یه بز خوشگل انتخاب کرده بود.خریدیم وبرگشتیم خونمون,دوسه ساعت اول اسما همش پز خوندن وراه رفتن اسبش رو میدادوهی میگفت:آبجی ببین اسب من میخواد پرواز هم بکنه اما بز تو هیچ کاری نمیکنه.....

هنوز شب نشده بود که اومد پیش اسرا وشروع به چرب زبونی کرد:میگم آبجی جون! من کوچولوهستم دیگه هنوز که بزرگ نشدم,یه وقت من بالهای اسبم رو میشکنم اونوقت مامانی دعوام میکنه!من گریه میکنم وتوهم ناراحت میشی پس بیا اسب وبز رو عوض کنیم.

اسراجونم توهم که ساده وبی کلک,زود گول تبلیغات وشیرین زبونیای اسما کوچولو رو خوردی واسباب بازیتونو عوض کردین.......

واون شب هرکدومتون بااسباب بازی خودتون بازی کردین!!!!!

واما فردا

اسما کوچولو این دفعه اومد پیش بابایی وشروع کرد:بابا جون آبجی دیگه بزرگ شده,اون دیگه باسواده ومدرسه میره ,اگه با اسباب بازی بازی کنه مشقاشو نمینویسه هاااااااااااااا

بابایی که خودش حدس زده بود چه کاسه ای زیر نیم کاسه اس گفت :خوووووووب ؟

اسمایی :خوب میخوا م بز هم مال من باشه!!!!!!!

اینقدر حرف زدم تا قانعش کنم که بز مال اسرا جونه اما تو کتش نرفت آخر سر اسرا کوتاه اومد وگفت مامان راس میگه من نمیخوام ,من درس دارم.خوب چیکار کنیم ازپس این وروجک نمیتونیم بربیایم دیگهههههههه!!!!

واین دفعه اسرا.....

اسرا قراره هفته دیگه مبصر کلاسشون بشه.برای همین هم توخونه همش داره تمرین میکنه....

درست بشین!حرف نزن اسمتو مینویسم به خانوم میدماااااااااا اینا جملاتیه که تا اسما میخواد شلوغ کنه اسرا میگه.

دیشب غرق بازی بودین ونفهمیدین چقدر  به کاراتون و بازیهاتون خندیدم ...اسما یه جانشسته بود واسرا جونم هم همش میگفت :تکون بخوری جلو اسمت یه ضرب میذارم ومیدم به خانوم....اسمایی هم التماس میکرد ومیگفت من که حرفی نزدم !!!!!

وبلاخره من پادرمیونی کردم که اسرا اسم اسما رو از لیست شلوغها حذف کنه.

میگم هفته دیگه که اسرا مبصر کلاسشون هست خدا بداد ما برسه فک کنم خونمون حکومت نظامی بشه!!!!

 

شب یلدا نزدیکه پس آرزو میکنم:

همه لحظه های پایانی پاییزتون ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ ..و یلداتون مبارک

  البته یلدا تو خونه ما یاد آور یه اتفاق مهم توو زندگی من وبابایی هم هست! بله شب یلدا من وبابایی زندگیمونو زیر یه سقف شروع کردیم!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

شقایق
28 آذر 90 17:06
وای فدایی هر دو تاشون بشم اسما جون با این شیرین زبونید ببین چیکارا کردی اااااااااا راستی عمه جونم شب یلدا و سالگرد ازدواج شما هم مبارکککککککککککککککککککککککککک


مرسی عزیزم.
مامان پریسا
28 آذر 90 19:39
سلام مبارک مبارک
هم ساگرد ازدواج هم شب یلدا.
مدتی ازتون خبری نبود نگرانت شدم. خدا رو شکر که خوبید
راستی بیا و طرح جشنوارمو ببین خوشت اومد به 143 رای بده مرسی گلم.
راستی طرح شما؟؟؟؟


سلام مرسی از تبریکت.
حتما میام وطرحتونو میبینم.ندیده میدونم که کارتون عالیه حتما برنده میشین.
راستش من به زور میام آپ میکنم دیگه برای مسابقه و جشنواره نمیرسم.
amirmohamad_asra
29 آذر 90 15:06
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´ پيشاپيش ´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´يلدايتان مبارك باشداااااا´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
سالگرد ازدواج تونم مبارک ایشاالله صد سال به این سالها



ممنونم
محمد
29 آذر 90 15:06
شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است

شب یلدا شب فر و کیان است / نشان ازسنت ایرانیان است

یلدا مبارک


ممنون
مامان گیسو
29 آذر 90 20:53
سلام عزیزم خوبین ؟
ای جونممممم قربونشون برم من
دوست گلم سالگرد ازدواجتون رو تبریک می گم و امیدوارم که همیشه شاد و خوشبخت باشید
بوسسسسسس


سلام گلم .ممنونم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
29 آذر 90 21:46
ای جونم.چقدر خندیدم به این زرنگ بازی اسما جون و مبصر بازی اسرا جون.
سالگرد ازدواجتون هم مبارک.
یلدا هم مبارک.


ممنونم همکارجونم.
مامان قندعسل
29 آذر 90 22:48
سلام مامانی. سالگرد ازدواجتون به همراه یلداتون پیشاپیش مبارک
فدای این دخملیا ناز برم با این کاراشون مخصوصا" اون اسمای وروجک با چرب زبونیاش و اسرا خانومی با تمرین مسئولیت مبصری.
ایشالله همیشه و در همه حال موفق باشن


مرسی گلم !منم برای شما بهترینها رو آرزو میکنم.
مامان پریسا
30 آذر 90 10:06
سلام گلم . مرسی یلدای شما هم مبارک.
راستی اگر کمک می خوای در خدمتم. حتما بهم خبر بده.


مرسی عزیزم!کمک چی؟؟؟؟
مامان آروین
30 آذر 90 14:34
یلدا یعنی بهانه ای برای لحظه ای در کنار هم شاد بودن

و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا.


یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.



ممنونم عزیزم.
مامان فاطمه
30 آذر 90 17:59
شادیتون 100 شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما

یلدا مبارک . . .


ممنونم از حضور گرمتون.
مامانی سید کوچولو
30 آذر 90 22:09
چه کیفی میکنی از وجود این دو تا دختر همیشه شاد و موفق باشین


ممنونم دوست خوبم.
مامان آرشيدا قند عسل
30 آذر 90 23:37
عجب دخترهاي بلايي هستين هان با اين زبونتون واي واي واي كي از پس شماها برمياد.
يلدا بهانه اي براي در كنار هم بودن و زندگي يعني همين بهانه هاي كوچك، يلدا بر شما مبارك و زندگيتان سرشار از لحظه هاي شاد. سالگرد ازدواجتون هم مبارك.
شما هم خييييييلي كم پيدايين


اییییییییی جونم ایشالله اون روز که قند عسل و...سر شما همچین بلاهایی بیارن.
بابای مهرسا
2 دی 90 12:55
سلام ممنون از نظرتون احتما اشتباهی شده..خیلی ببخشید خوشحال میشم که به وب مهرسا جون سر میزنید بازم منظر شما هستم سربلند و پیروز باشید
مامان گیسو
4 دی 90 1:28



ممنونم گلم
مامان ثنا و ثمین
4 دی 90 2:04
سلام خانومی.الهی که چقدر این کوچولو سیاست داره از حالا..فکر کنم بچه دومیها خیلی وروجکترن و بلاتر.
خدا حفظشون کنه براتون


مرسی عزیزم
امیرمحمد واسراکوچولو
4 دی 90 8:15
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤
کد133یادتون نره


ممنونم!چشم یادم نمیره
مامان آیهان جون
4 دی 90 11:33
قربون شیرین زبونیا و شیطنت های این دو آبجی مهربون، همیشه شاد و خندون باشید


ممنونم عزیزم.
محمد
4 دی 90 12:04



ممنونم
مامان نازنین زهرا
4 دی 90 17:12
سلام چه نمکدونی شده این وروجک
سالگرد ازدواجتونم مبارک یلدا هم مبارک
راستی ما تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردیم کدمونم 186 دوست داشتید بهمون رای بدید مرسی


سلام گلم !ممنونم .چشم حتما
مامان پریسا
5 دی 90 12:12
سلام گلم. هر کمکی چه فرقی میکنه؟
شما دستور بدین.
راستی پریسا یه پیامک شکلاتی از شما میخواد. کلی هم عکس داره.


ممنونتم عزیزم.اوووووووووومدم
مامان مهراد
5 دی 90 12:52
وای که چه شبی بود مبارکه سالگرد ازدواجتون


مرسی گلم.
امیرمحمد واسراکوچولو
7 دی 90 12:59
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´ ممنــون ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´از حـــــــضــــــورتـــــــــــــــون´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
امیرمحمد واسراکوچولو
7 دی 90 13:03
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´ ممنــون ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´از حـــــــضــــــورتـــــــــــــــون´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
زهرا ـ مامان مریم گلی
7 دی 90 14:42
عزیزمممم....چه دنیای شیرینی دارن این 2 تا پرنسس....من همیشه از خونه هائی که توش 2 تا دختر دارن خوشم میاد...چون جو کاملا رمنس میشه...خدار.وشکر که من فعلا یکیشو دارم حالا تا بعدی....


الهی زنده باشن این خوشگل خانوما....


ممنونم دختر شما هم خییییییییلی نازه.خدا حفظش کنه.
مامان سانای
7 دی 90 23:36
ببخشید من با یه هفته تاخیر می خوام سالگرد یکی بودنتان را تبریک بگم به قول یکی از دوستان لحظات باهم بودنتان ابدی


مرسی عزیزم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
8 دی 90 9:36
سلام همکار.
گل دخملا چطورن؟نیستین؟


سلام عزیزم!خوبن مرسی
بابای مهرسا
8 دی 90 13:06
لبتون خندون
دلتون شاد
منتظر شما هستیم


ممنونم حتما
امیرمحمد واسراکوچولو
9 دی 90 9:24
مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن
نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن

زندگی تکرارِ زخمِ کهنه دیروز نیست
بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن ...


چشششششششششم
زهرا ـ مامان مریم گلی
10 دی 90 11:34
عزیز دلم شما با افتخار لینک شدین....
امیرمحمد واسراکوچولو
11 دی 90 19:19
چرا خدا بد نده ایشاالله زود خوب بشین مامانی مهربون و خاطرات کوچولو رو بنویس گفتم چند روزه کم پیدا شدن
ماما الی
11 دی 90 21:13
سلام . خوبی و آپیم ها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد