اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

دیلک لر

اسرا جوووووون در روز اول مدرسه

1390/9/24 22:39
679 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلهای ناز زندگیم!خووووووووبین؟دنیای زیبامامانی که اصلا حال خوشی ندارهبعد از نزدیک به چهار ماه تعطیلی دو باره میرم سر کار وازاین بابت خیییییییلی خوشحالمزاما درموردمدرسه اسرا نمیتونم اونطور که دلم میخواد تصمیم بگیرم ومجبورم با شرایط سازگار شوم واین خیلی کلافه م کرده .اسرا جونمو تو مدرسه ای که خودم هستم ثبت نام کردم ولی روز اول مدرسه دیدم تعداد دانش آموزای کلاسشون 38 نفرهبایکی از دوستام که مدیر مدرسه است تلفنی صحبت کردم و قرار گذاشتم اسرا رو از فردا بفرستم مدرسه شون آخه تعداد کلاس دومی شون فقط 20نفر بود. بابا جون هم قول داد که هر وقت فرصت داشت خودش دختر نازشو ببره مدرسه وبیاره.خوشحال شدم اما به قولی این خوشحالی دیری نپایید چون متوجه شدم شیف اون مدرسه کاملا بامن متفاوته.خیلی فکر کردم.اما به هیچ جا نرسیدم .اگه اونجا میرفت از نظر درسی براش خیلی خوب بوداما همیشه که نمیتونه خودش حاضر بشه وبره,کی به درساش میرسه ,لباساش خورد وخوراکش رفتن واومدنش ,اووووووووووه منم که خودم مدرسه,خدا جونم چیکار کنم من  ,.بالاخره علی رغم میلم وبعد از برسی های همه جانبه  قرارشد اسرا تو مدرسه ای که خودم هستم بمونه. اینطوری با خودمه وخیالم راحت تره . چه کنم سعی میکنم تو خونه خودم بیشتر برسم .توکل به خدا                                                                                                                                              به کلاس دوم خوش آمدی عزیزم
                                                                دنیای زیبادنیای زیبادنیای زیبادنیای زیبادنیای زیبا                            واین هم فوران احساسات ودلتنگیهای خواهرانه بعد از یک نصف روز فراق                                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان گیسو
6 مهر 90 1:23
ای جانم عزیزم
ان شاا... تو لباس دانشگاه رفتن ببینمت گلم
بوسسسسسسس[h
مامان ال آی
6 مهر 90 21:35
آخی مبارک باشه عز لفدیذدللذ
ا س
ا ینا ر و ال ای نوشته.ز رزر طیطزصیز.زن


دست ال آی جون درد نکنه با این متن زیباش.
فروش
7 مهر 90 14:42
طعم واقعی آبگوشت ، دیزی و انواع خورش را در دیگچه سنگی تجربه کنید!


خاطره
7 مهر 90 14:57
آخی خدا حفظشون کنه
ماشالله خیلی خوشگلن


مرسی نظر لطفتونه
مامان پریسا
7 مهر 90 16:02
سلام عزیزم. خودت رو ناراحت نکن. اول اینکه روز دسته گلهای قشنگت مبارک ودوم اینکه وقتی مامان به این خوبی دارن برای چی نگران باشی. راستی اون مساله هم حل شد.


ممنونم گلم!نه دیگه دارم برنامه ریزی میکنم خودم تو خونه بیشتر بهش برسم. درمورد اون مورد هم خوشحال شدم.
مامان پارسا
8 مهر 90 0:54
روز دختر مبارک

امیدوارم مثل حنا با مسولیت

مثه کزت صبور

مثه ممول مهربون

مثه جودی شاد و سر زنده
و مثل سیندرلا خوشبخت باشی !
عکسها هم خیلی ناز بودن


ممنونم خاله جوووون
مامان آرشیدا قند و عسل
10 مهر 90 10:44
ممنون خاله جون بر اسرا و اسما گلی هم مبارک باشه.
مامان ال آی
11 مهر 90 12:08
اسسسسسسسسسسسسس

مرسی خاله جون
مامان آرین
11 مهر 90 14:05
واییییییییییی عزیزم ایشالا همیشه موفق باشی



ممنونم عزیزم
مامان آرین
11 مهر 90 20:10
مامانی سلام با کمال افتخار لینک شدین
مامانی سید کوچولو
13 مهر 90 21:43
ایشالله تو همین کلاس و مدرسه موفق میشه.
راستی چه قالب خوشگلی انتخاب کردی


مرسی عزیزم
مامان آرشیدا قند و عسل
14 مهر 90 12:25
سلام خانوم شما هم خسته نباشید چرا عزیزم عکسهاشو تازگیها گذاشتم توی وب احتمالا رفتن صفحه قبل سر بزنید حتما می بینید ممنون ازت.


ممنونم حتما سر میزنم
مامان گیسو
15 مهر 90 1:51



مرسی گلم
هستی و مهستی
31 تیر 93 22:10
لایکککککککککککککککککککککککککککککککککککک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد