اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

دیلک لر

عروسکهای خوشگل مامانی

1391/7/20 6:24
1,949 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشگلای مامان!وسلام به دوستای گلم.Hello  Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

هفته پیش چهارشنبه به اصرار زیاد اسرا واسما ,چون  یه ساعت زودتر تعطیل میشیم وهرکدوم هم یه ساعت ورزش داشتیم اسما خانوم رو بردیم  مدرسه آخ که چه کیفی میکرد .......زتو خونه گفته بود : من میرم کلاس آبجیم وکاری باتو ندارم مامانیز

اما من باورم نشد وگفتم با دیدن معلم اسرا روش نمیشه زیاد شلوغ کنه ومیاد پیش خودم

اما زهیییییی خیال باطل.دختر کوچلوی من با اون روابط عمومی بالاش زود با همه جور میشه.زودل همه رو خیلی زود بدست میاره!!ز

نیم ساعت بزور توکلاس خودم نگهش داشتم همش یا کلاس دوم بود پیش پیش ابجی جونش یا کلاسهای دیگه.......

وقتی هم کلاس خودم بود همش ادای منو در میاورد:خوووووووووب بچه ها گوس کنین.ویا همش میگفت:مسقاتونو باز کنین ببینم.

اینجا هم خانوم معلم کوچولو دارن تدریس میکننز.

امروز یکی از همکارام میگه کاش اسمارو دوباره بیاریش خیلی شیرین ودوست داشتنیه,گفتم اون یه دفه  برا هفت پشتم بسه!زیبا

 

 راستی خوشگلای مامانی! چون تولد هردوتون افتاده بود ایام سوگواری براتون نتونستیم جشن تولد بگیریم. تولد اسما جون درست افتاده بود 21رمضان وتولد اسرای گلم سوم محرم بود.اسما خانمی برای کادو تولدشون, سفارش لباس عروس داده بودن.بابایی دیروز دریک عملیات غیر قابل پیش بینی کادو هاتونو بعد یه تاخیر کمی تا حدودی طولانی بهتون تقدیم کردن.

دوتا لباس عروس خوشگل برای دوتا عروسک خوشگل خونمون.ziba

البته اینو بگم انتخاب رنگ و اندازه ومدل لباسها  تماما کار خود عروس خانمهاست!!!!!

چندتا عکس هم تو ادامه مطلب میذارم اگه دوست داشتین  ببینین.ممنونم ودوستون دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان ثنا و ثمین
12 دی 90 2:30
مبارکتون باشه عروسکای خاله.ایشاله رخت عروسی تنشون کنی


مرسی عزیزم!
مامان ال آی
12 دی 90 8:32
به به . عروسکهای نا زخاله .
خیلی ناز شدین مبارکتون باشه .
ال آی هم وقتی میاد محل کار من . با همه جور میشه . امروز هم بازم میاد.



مرسی خاله جوووووووونی!
راستی پروین جونم اسما هرصبح که بیدارمیشه پیشنهاد میده بیایم خونه شما.
زهرا ـ مامان مریم گلی
12 دی 90 9:18
وای خدای من....ببین ووروجم نازو رفته تو کلاس ابجیش...قبونش بلم من الهی....طلا بانو!


عزیزممممم ماشاا... یه اسفندم پشت بند این عکسی که عروس خانوما گرفتن دود میکردی براشون...خیلی نازن خیلی...وای خدای من هر چقدر بگم عشق دخترم کم گفتم....چه خونه ماهی دارین شما...الهی همیشه همینجور شاد و پر انرژی و رمانتیک بمونه که حتما هم با وجود دخترخانومای گلی ونازی مثل اسرا و اسما میمونه همینجوری....


مرسی عزیزم شما خییییییییییلی مهربونین.
امیرمحمد واسراکوچولو
12 دی 90 10:44
خیلی خوب بود ایشاالله لباس عروسیشون رو بگیرن براشون عالی بود درضمن اجازه بدین وقتی شما وقت ندارین کوچولو بره به جای شما تدریس کنه


مرسی لطف دارین.
نازبالام
12 دی 90 13:10
سلام ممنون که به گل پسرم تبریک کفتین
وبلاگ دخترای گلتون را لینک کردم تا مطالبتون را دنبال کنم ماشالله اسرا واسماء هم خوشگلن وهم ناز خدابراتون نگهداره انشالله


ممنونم موفقیت شما برای ما هم افتخاره.منم شما رو لینک میکنم.
شقایق
12 دی 90 13:15
وای چه ناز شدین گلای من خوبین؟؟؟؟؟؟؟راستی لباسای نو مبارک دلم براتون خیلی تنگیده


عزیزم ممنونم!چند شب پیش اومده بودیم خونه تون ولی شما رفته بودین خونه مامان بزرگتون (مامان مامانت).
محمد
12 دی 90 14:23
ان شاءالله عروسیشون
امیدوارم همیشه در کنار هم سالم وشاد باشید


خیلی ممنون.
مامان پریسا
12 دی 90 15:36
چه لباسهای نازی. مبارک باشه .
اسرا و اسما جونو از طرفم ببوس.



ممنونم عزیزم!شما هم پریسا جونو حتماااااا ببوسین .
مامان امیررضاوآیناز
13 دی 90 0:09
سلام انشاا... عروسی شون دخترهای نازی دارین خدا حفظشون کنه.وبلاگتون هم قشنگه.به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم


سلام ممنونم لطف دارین . چشم حتما میام.
مامان پریسا
13 دی 90 0:31
سلام گلم. من چون دوستتون دارم سعی میکنم مرتب بیام.
این چند روز من هم گرفتارش شده بودم امروز تازه کمی بهتر شدم. مرسی از محبتت.


میگن دل به دل تونل داره.اونم از اینجا تا اهواز!
منم دوستون دارم .
گل دخترم سپیده
13 دی 90 1:17
سلام .مامان خانم شما باید بازنشسته بشین واسما جون بجاتون بره درس بدن: Dماشااله بزنم به تخته تواین لباس چقد خوشگل شدن


سلام آقای موسوی شما لطف دارین .کلاسی که اسما جون معلمش باشه چی مییییییییییشه؟! راستی تونس چه خبر خوش میگذره؟
مامان آیهان جون
13 دی 90 18:38
چه لباس عروس های خوشگلی، آفرین به سلیقه این فرشته کوچولوهای شیرین زبون. ان شاءالله لباس عروسیتون


ممنونم عزیزم.راستی کوچولوی خونه تون چطوره؟
امیرمحمد واسراکوچولو
13 دی 90 19:29
سلام وبلاگ امیرمحمد واسرا کوچولو با پست جدید دوماهگی امیرمحمد بروز شد منتظرتون هستیم


چشم الان خدمت میرسیم.
بابای مهرسا
13 دی 90 22:56
سلام
خیلی ناز شدن

امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشید



ممنونم.
فاطمه
14 دی 90 18:49
خیلی خوشکلن



مرسی عزیزم.ممنون که اومدی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 دی 90 20:49
سلام.اتفاقا ماهان هم امروز با من اومد مدرسه.بعدش هم میگفت مامان دیدی دانش آموزا چقدر منو دوست داشتن؟منو همیشه بیار.
لباس عروسا و ژستاشون خیلی نازن.ایشالله رخت عروسیشون.


مرسی عزیزم.ماهان جونوببوس حتماااااا
مامانی سید کوچولو
14 دی 90 23:05
من که حسابی دلم اب شد


قربونت
مامان نازنین زهرا
14 دی 90 23:52
ماشالله به این دوتا فرشته چقدر خوشگل تر شدند تولدتونم هر چند با تاخیر مبارک باشه انشالله 120 سالگی تون


مرسی عزیزم.
امیرمحمدواسراکوچولو
15 دی 90 14:42
سلام وبلاگ امیرمحمدواسراکوچولو با پست آلبوم دوستان بروز شد منتظزتون هستیم
مامان قندعسل
15 دی 90 15:13
واییییییییییییی می خوام این عروس خانوما رو حسابی فشار بدم و یه بوس گنده هم ازشون بگیرم. چقدر بلا شدندست بابایی درد نکنه


مرسی گلم!لطف داری
امید
16 دی 90 20:56
سلام . وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم از وبلاگ منم بازدید کنید . منتظر نظر گرمتون هستم . در ضمن هر سوالی در مورد کامپیوتر داشتید میتونید در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید در اسرع وقت جواب سوال شما رو میدم . منتظر حضور شما هستم . .
امیرمحمدواسراکوچولو
17 دی 90 11:17
سلام تبریک به خاطر وبلاگ قشگتون وبلاگ امیرمحمد واسراکوچولو به موضوع دایی رامین وسربای بروز شد منتظرتون هستیم
مامان پریاگلی
17 دی 90 23:21
واااااااااااااااااا ی چه عروسای خوشملی
دهنم آب افتاد حیفه دوماد ( پسر ) نداریماااااااااااااا


عزیزم نگران نباش به موقش اونم گیرش میاریم!
مامان سید کوچولو
18 دی 90 13:36
شما که اخر هفته ها اپ میکردین؟ پس کو؟

سلام گلم اسراواسما بدجوری مریض شدن براهمین وقت نکردم
مامان آرشیدا قند عسل
19 دی 90 11:15
به به چه لباسهای قشنگی ، چقدر بهتون میاد شیطونکها مبارکتون باشه


مرسی جونم
شقایق
19 دی 90 12:51
سلام عمه جونم خوبید اومدم بگم که اپم اگه خواستید بیاید


باااااااااااااشه
آبجی فاطمهـ
20 دی 90 13:56
سلام اسراواسماجون!به وبلاگ آبجی من سرمیزنی؟
خوش حال میشیم بیای،منتظرت هستیم


چشم حتمااااا خدمت میرسیم
مامان مهراد
21 دی 90 10:21
خوشگل که بودن خوشگل خوشگلتر شدن


ممنونم عزیزم!نظر لطفتونه
بابای مهرسا
23 دی 90 12:35
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬..* سلاااااااااااااااااااااااام *
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬ * خوبــــــــــی دوست عزیز *
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬...*......آپـــــــــــــــــــــــــــم........*
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬مــــــــنتظــــــر حضــــــــور قشـــــــــــنگت میبـــــــــاشــــــــم
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬♥´¨)
........* ........* ........*


چشم خدمت میرسیم
امیرمحمدواسراکوچولو
24 دی 90 10:40
...................::░.,.;░' ......................░ ░' ......................░.░ ___(█)___(▒▒▒▒▒▒▒▒) _(█)__(█████████████) __(█)_.(████████████) ___(█)_(███████████) _____(█)██████████) _________.(██████) ____███▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓███ ♥ مـِـرسـے ♥ کــه ♥ پـیـشَـم ♥ اومَــدئ ♥
مامان گیسو
24 دی 90 17:11
ماشاا... هزار ماشاا...
چه عروس های خوشگلییییییییی
الهی همیشه شاد باشین
بوسسسسسسس



مرسی گلم.
مامان سانای
25 دی 90 9:37
ایشالله لباس عروسی شون رو تنشون کنن نازن ماشالله.


مرسی گلم.
محمد
25 دی 90 14:26



ممنون
مامان پریسا
26 دی 90 11:51
سلام خوبید؟کم پیدایید؟ هوا اون طرفا بهتر شده.
برای شما.


سلام عزیزم.ممنون اییییییی بد نیستیم.میگذرونیم دیگه,زمستونه دیگه هوا سررررررررررررده
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 دی 90 23:24
سلام.کجایین خواهرای خوشکل.
مامان آیهان جون
29 دی 90 12:41
نیستی مامان معلم مهربون؟!!!
هستی و مهستی
31 تیر 93 22:38
پرنسسا .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد