اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

دیلک لر

ناگفته های نوروز 91....

1391/1/19 20:16
1,343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان !

بازم حلول  سال نو و فرا رسیدن بهار پر نشاط  رو به همه  شما دوستان عزیز و خانواده های  محترمتون تبریک میگم.

بهار آغاز زندگی دوباره طبیعت است و این آغاز جلوه ای از قدرت خداوند سبحان است . امیدوارم بیش از پیش  دلهای ما با عشق ، محبت و دوستی  نسبت به یکدیگر  آراسته گردد.

وسلام به دخترهای ناز و مهربونم !

امیدوارم در سال جدید هم چون طبیعت سر سبز و شاداب باشید و روز هایتان پر از شادی و نشاط باشه.

دردانه های من آیا می دانید که هر فصلی از زندگی آغاز تجربه ای جدید است . سعی کنید آغازی پر انرژی به سوی موفقیت داشته باشید .

اسرا و اسمای عزیز ! اینایی که می نویسم بیشتر خاطرات خودمه و لی خب شما هم تو هر لحظه ش بودین پس میشه گفت : خاطرات شماهم هستن می نویسم تا بعدآً باهم  بخونید .-

لطفاً به ادامه مطلب برین>>>>>>

 

خاطرات نوروز 91.....

روز اول فروردین  بعد از سال تحویل رفتیم خونه عمه که نزدیک  خونمون هستن ، تا عید رو بهشون تبریک بگیم .بعد رفتیم خونه  خاله عالیه ، اونجا دیدم یه سیاهی لشکر  ترکیبی از  داداشها و زن داداشها و خاله فریده اومدن عید دیدنی ،گفتم از اینجا پاشین بریم  خونه ما که داداش صالحم گفت : رفته بودیم خونه خودتون ، تشریف نداشتین ...

پس ما هم همراه اونا شدیم .

شدیم 5 ماشین  و برای عید دیدنی خونه بزرگترها رفتیم .بعدش از اونا جدا شدیم و رفتیم دیار بابابزرگتون !

خونه بابا بزرگ دوساعتی با ما فاصله داره . به هر سختی بود رفتیم و با بابا بزرگ هم عید دیدنی کردیم  حالا بماند که  توی جاده خاکی که با نزولات آسمانی تبدیل به جاده گلی شده بود ، ماشینمون گیر کرد و دو ساعتی منتظر موندیم که از روستای دیگه تراکتور بیاد و مارو نجات بده .

 

روز دوم رفتیم خونه مامان خودم و به خونه خاله ها  و داییها و سر زدیم .

اونجا با بچه ها گرم بازی بودین و از شمردن  عیدی هاتون شور و شعف خاصی داشتین .

شبش که اومدیم خونه ، برامون مهمون اومد . عمه که تو اردبیل زندگی میکنه برای تعطیلات اومده بود خونه ما.... و تا 11 فروردین خونه ما بودن  و کلی به شما خوش گذشت چون با بچه های عمه بازی میکردین و

توی این فاصله خاله پری اومد خونه پدریمون و 11 فروردین  برای ال آی کوچولو  یه جشن تولد  شادو با حال گرفت .

تولدت مبارک گلم .. ایشالا 120 ساله بشی . راستی برای دیدن عکس تولد ال آی جون  اینجا رو کلیک کنید .http://elay11.niniweblog.com                                                                        

 

روز 13 به در هم رفتیم  باغ بابا جون / خیلی خیلی  خوش گذشت . اسرا جون همراه باباش رفته بود بالای تپه بزرگی که روبروی باغ بابا بود و اینقدر ذوق کرده بود که هنوز هم هر یک ساعت  یه بار میگه مامانی دیدی من تا کجا رفته بودم !!!!!!!!!!!!!!!!!!                      شکوفه های درخت بادام باغ بابا جوووووووووون

                                       گل دخترای من در کنار درخت زرد آلو                                                                             اسرا جونم کلی باد بادک بازی کرد.....                                                                                                            کلی هم با دوربین اطراف رو دید زد....                                                                                                            اسما جون هم با اون شال کمرش کلی شیرین کاری کرد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان پریسا
17 فروردین 91 11:36
سلام خانمی.
خدا رو شکر که تعطیلات خوش گذشته.
ایشالله همیشه شاد باشید.
تولد ال آی جون هم رفتم. مبارک باشه.


ممنونم دوست گلم
شقایق
17 فروردین 91 13:41
سلام به عمه جووووووونم
و دخمل عمه های نااااازم
خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عمه جون خوشحالم که سیزده بدر بهتون خوش گذشته
الهی که تموم سال 91 براتون خوش بگذره




ممنونم گلم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 فروردین 91 15:50
سلام خانمی.
خدا رو شکر که تعطیلات خوش گذشته.
ایشالله همیشه شاد باشید


خیلی ممنونم عزیزم.
آرتین خان
17 فروردین 91 16:03
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری
آغاز روزهایی باشد که آرزو داری



ممنونم وهمچنین
محمد
21 فروردین 91 12:16
سال خوبی رو براتون آرزومیکنم
شاد باشید وسلامت
کم پیدا آبجی عزیز[

مامان سانای
21 فروردین 91 14:55
خدا را شکر تعطیلات خوبی داشتید اینجا درختا تازهدارن شکوفه می دن
مامان پریسا
23 فروردین 91 10:53
سلام دوست عزیز. ممنون از لطفتون.
میگم این پست قدیمیه ولی عکساش جدیده درسته؟
به هر حال قبلا ندیده بودم.چه جای باصفایی .
قربون اسما جون با اون شال خوشکلش.


سلام عزیزم!درسته عکسا رو بعدا گذاشتمشون .باور کن خیییییییییییلی کمبود وقت دارم.
مامان گیسو
24 فروردین 91 1:18
سلام عزیزم خوبی ؟
فرشته های نازت خوبن
چه عکس های قشنگی خدا حفظشون کنه
امیدوارم سال خوبی داشته باشید


ممنونم گلم همچنین شما هم سال خوبی داشته باشین.
مامان آرشیدا قند عسل
24 فروردین 91 10:39
سلام عزیزم خوشحالم که عید خوبی داشتین بابا چقدر کم پیدا شدین ممنون که بهمون سر زدین امیدوارم همیشه خوش باشین


مرسی جونم.تا تموم شدن مدرسه ها کم مونده اونوقت زود زود بهمه سر میزنم.
مامان عرشیا
24 فروردین 91 11:25
سلام،شرمنده که دیر بهتون سر زدم . سال نو رو به شما و دختر خانومهای نازت تبریک میگم . انشاا... صد سال زنده باشید و شادی هارا جشن بگیرید. اسرا و اسمای گل را ببوس. بوس بوس


ممنونم.دشمنتون شرمنده این حرفا چیه خواهر
امیرثنا
24 فروردین 91 15:50
سال خوبی داشتین جای منو امیرم خالی بوده خوش به حالتون چون ما از هم جدابودیم اسرا وسما روبه جای من ببوس


ممنونم.
مامان ثنا و ثمین
24 فروردین 91 17:56
سلام به دوست خوبم.نمیدونم سال نو رو تبریک گفتم یا نه .به هر حال امیدوارم سالی پر از خوشی و سلامتی براتون باشه.
دخملیهای گلت رو ببوس


ممنونم شم هم خوشگلاتو ببوس.
مامانی سید کوچولو
24 فروردین 91 17:59
چه طبیعت قشنگی دارین. حتما خیلی روی روحیه بچه هاتون تاثیر مثبت داره. همیشه خوش باشین



ممنونم!اگه خیلی خوشتون میاد تشریف بیارین در خدمت باشیم.
مامان تارا
26 فروردین 91 8:11
سلام خانومي بوس براي دخملاي خوشگل وبلاگ خيللللللللييييي قشنگي دارين مخصوصاً قالب وبتون ببخشيد از كجا گرفتين؟ يه سوال ديگه ديلك لر يعني چي؟؟؟؟؟
مامان پریسا
26 فروردین 91 19:38
سلام آهنگ جدیده؟خوشمله من تازه شنیدم
زهرا ـ مامان مریم گلی
31 فروردین 91 0:29
سلام عزیز دلمممم....وای خدا دلم خیلی براتون تنگ شده بود....


شرمنده به خدا اینقد تو لینکدونیم پر شده بود که اصلا گیج میشدم به کدومشون سر زدم به کدوم نزدم....

از طرفم بماچ این شیرین عسل و ...


ممنونم گلم
مامان پریسا
31 فروردین 91 15:56
دوست عزیزم کجایی؟ مثل اینکه خیلی سرت شلوغه!!!!
آرزوهای رنگی
6 اردیبهشت 91 10:09
سلام وتبریک به خاطر فرزندان نازتان اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسشان بکشم ودر وبلاگم قراردهم تا مشاهده کنید وبعد میتونید آنرا بخرید کارهایم را در وبلاگم میتونید ببینید منتظر نظرتون هستم موفق باشید
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 اردیبهشت 91 17:13
سلاااااااااااااام من زهرا هستم یه پسر کوچولو دارم و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. اگه مایل بودی منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن وخبربده تا منم لینکتون کنم مرسی


خوشحال شدم از آشناییتون.
لینک شدین
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 اردیبهشت 91 7:48
سلاااااااااام مرسی که اومدین . من شما رو لینک کردم دوست خوبم. بازم پیش ما بیا


ممنونم حتماااااااااا
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 خرداد 91 12:21
رها کنید. همه چیز را رها کنید و به خدا بسپارید. اگر نومید، افسرده، دلسرد، آزرده و غمگین هستید؛ اگر می بینید که علیرغم تلاش هایتان موفق نشده اید، رها کنید. همه چیز را رها کنید و به خدا بسپارید. بگذارید که خداوند هدایت و سرپرستی همه امور زندگی تان را بر عهده گیرد. اگر این کار را انجام دهید، شاهد معجزات بی شماری خواهید بود. – کتاب با خالق هستی نوشته جی. پی. واسوانی
ممنونم عزیزم!جالب بود.



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد