اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

دیلک لر

جوجه های رنگی اسرا واسما

1391/2/8 10:25
1,448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوبم وسلام به شیطون بلا های خوشگل خودم.ببخشین عزیزای دل مامانی نمیدونم چرا نمیتونم برای وبتون زیاد وقت بذارم عوضش تمام وقت در خدمت شما نازدونه های مامانی هستم.

اینکه میگم شیطون بلا,ازم ناراحت نشین چون وااااااااقعا خیلی شلوغ و شیطون هستین.ولی من همیشه خداجونمو شاکرم ازاینکه بچه هام سالم وسلامت هستن وبا شیطنت هاشون گاهی دیوونم میکنن.

خیلی از خاطرات قشنگتونو تو سال جدید نتونستم براتون اینجا بنویسم.اما این یکی با اینکه زیاد قشنگ نیست ولی به درخواست اسرا مینویسم:

اسما این اواخر خیییییییییلی بهم وابسته شده,مثل یه نی نی چند ماهه هر جابرم همش پشت سرم گریه میکنه ومیگه داری میری مدرسه باید منم ببری.البته صبح ها راحت جیم میشیم اما وقتی شیفتمون بعد از ظهر میشه خدا بداد من برسه .از وقتی بیدارمیشه اسکورتم میکنه وهمش مواظبه که جیم نشم بعضی وقتها اینقدرگریه میکنه که مجبور میشم با خودم ببرم مدرسه .....ولی خوب میدونم که این کار درست نیست.دنبال یه راه چاره میگشتم که فکری بسرم زد:براش از اون جوجه های رنگی بگیرم تا سرش گرم بشه.

تقریبا دو سه روز اول خوب بود خوشحال بودم که بالاخره نقشه م گرفت.دیگه به هیچکدوم از اسباب بازیهاش توجهی نمیکرد وهمین طور اسرا درس و مشقش شده بود جوجه جون.

اماچشمتون روزبد نبینه,خونمون شده بود مرغداری ,به هیچ وجه اجازه نداشتم جناب جوجه رو بذارم حیاط ,چون به گفته اسمایی پیشی باهاش ساندویچ درست میکرد. تو راهرو هم سردشون میشد .پس باید تو خونه وپیش ما بمونن. باورتون نمیشه وقتی میذاشمشون تو اتاق ,با صدای بلند یه جیک جیکی راه مینداختن که نگوووووو وقتی میاوردیمشون پیش خودمون آرومتر میشدن ,تصور کنین من چند شب با صدای جیک جیک اونا چه جوری خوابیدم......

(جوجه سبز مال اسرا وصورتیه مال اسماست)

 

 چند روزی همینطور ادامه داشت تا اینکه تصمیم گرفتم بچه ها رو راضی کنم جوجه هارو ببریم خونه خاله فریده.بهشون گفتم خاله جون هم چند تایی جوجه خریده وحیاطشون بزرگتره اونجا راحت ترن.....

دیروز به همراه جوجه هامون راهی خونه خاله شدیم.همه چی خیلی خوب بود وجوجه هامون دوستای تازه پیدا کرده بودن وتو هوای آزادخیلی بهشون خوش میگذشت.اما این خوشی شون زیاد طول نکشید...اسما داشت تو حیاط بازی میکرد که  جوجه سبز وخوشگل اسرا جونمو گربه میبره وای چه صحنه غم انگیزی ...اسرا اینقدر گریه کرده بود که دیگه صداش در نمیومد.اصلا هم بامن حرف نمیزد...  آخرش بابایی مجبور شد وارد صحنه بشه و قول داد دوباره برای دخترای خوشگلش جوجه های قشنگتر ووالبته یک کمی بزرگتربگیره که ایندفعه پیشی نتونه ببردشون.

فکر میکنم راستی راستی داریم مرغداری میزنیم اونم درست وسط شهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان نازنین زهرا
8 اردیبهشت 91 10:20
سلام خدا قوت من تو یکی اش موندم تازه شاغلم نیستم ماشالله به شما


سلام عزیزم ببین من چی میکشم...
شقایق
8 اردیبهشت 91 12:28
سلام عمه جونم خوبین؟
اسرا و اسمای ناز من خوبن؟
عمه جونم باید بهتون بگیم خسته نباشین اخه این دو تا وروجک خیلی شلوغ و شیطون شدن
الهی من قولبون هر دو تاشون بلم عمه جونم از طرف من گلای نازمو ببوس


ممنونم عزیزم.
مامان آرشیدا قند عسل
9 اردیبهشت 91 12:59
آخی طفلکی، اما خوب اگه گربه جوجه نخوره پس چی بخوره؟!!!!!!!!!!
مامان مهراد
10 اردیبهشت 91 8:02
قربون دخترای گلم بشم با این همه مهربونیشون


مرسی عزیزم.
مامان پریسا
11 اردیبهشت 91 1:36
آخی چه ماجرایی.........
گناه داشت جوجه سبزه.
میفهمم اسما چی کشیده.
مامانی زود ِ زود برای اسما یه جوجه سبز دیگه بگیر


عمرااااااا نمیدونی تو این چند روز چی کشیدم.
بابای مهرسا
11 اردیبهشت 91 10:07
سلام به مامان مهربون و زحمت کش
خدا بهتون قوت بده
کوچولوها چطورن؟

آهنگ وبتون خیلی خیلی زیباست


ممنونم سلام دارن.خوشحالم که آهنگ وبمو پسندیدین.
مامانی سید کوچولو
12 اردیبهشت 91 0:24
مامان مهربون روز معلم مبارکت باشه


ممنونم عزیزم.
مامان ثنا و ثمین
12 اردیبهشت 91 0:35
سلام.ببوس این دخملی هات رو
روز معلم رو بهتون تبریک میگم


مرسی عزیزم.
محمد
12 اردیبهشت 91 8:49
اول از همه چیز روز معلم بر شما مبارک باد
خوبه که با این گرونی مرغ خودتون خودکفا میشید . تولید ملیییییی


خیلی ممنونم .
مامان ال آی
12 اردیبهشت 91 13:48
سلام آبجی گلم و فرشته های ناز تون ....
راستی امروز رو بهونه کردم و خواستم بگم که " دانای عشق ، روزت مبارک ""


مرسی عزیزم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
12 اردیبهشت 91 15:19
گفت استاد مبر درس از یــاد

یاد باد آن چه مرا گفت استاد

یاد باد آن که مرا یاد آموخت

آدمی نان خورد از دولت یـــاد

هیـــــچ یــادم نرود این معنی

کـــه مرا مادر من ،نـــادان زاد

پـــــدرم نیز چو استـــادم دید

گشــــت از تربیــــــت من آزاد

پس مرا منت از استـــــاد بود

که به تعلیم من اُستـــــاد اِستاد

هر چه می دانست آموخت مرا

غیر یک اصــل که نا گفته نهاد

قدر استــــاد نکو دانستن

حیف استاد به من یاد نداد

امروز و همه روزهایت مبارک.


ممنونم خواهرجان.
مامان گیسو جون
13 اردیبهشت 91 22:32
سلام عزیزم خوبی ؟
هههههه عجب ماجرایی داشتین
روزتون هم مبارک خانم معلم مهربون
خصوصی رو چک کن عزیزم


مرسی عزیزم.حتما
مامان پریسا
14 اردیبهشت 91 12:05
وای عزیزم اصلا یادم نبود شما هم معلم هستید.
روز معلم مبارک باشه عزیزم.
خصوصی داری


ممنونم عزیزم
مامان آیهان جون
15 اردیبهشت 91 14:26
الهییییییییییییییییییی، خوب جوجه سبز کوچولو، پر کشید و رفت به بهشت جوجه ها که هم جای خودش گرم و نرم باشه و هم مامان معلم مهربون یه کم نفس راحت بکشه. روزتون مبارک خانم معلم


ممنونم لطف کردین فرمانروا حالشون چطوره
گل دخترم سپیده
16 اردیبهشت 91 22:21
سلام خانمی خوبین خوشگلای ما که انشااله خوبنآخیه عزیزم حتمایه مدتی چون جوجه ها پیششون بودن بهشون عادت کرده بودن


سلام عزیزم ما خوبیم ممنون ایشالله که شما هم خوب باشین.سپیده جونموببوس حتما.
هرروز دارن درمورد مرگ ناگهانی جوجه جون باهم صحبت میکنن.
مامان ثنا و ثمین
18 اردیبهشت 91 11:20
سلام.دخملی هات خوبن.خودتون چطورید؟ خ دارین لطفا
مامان آرشیدا قند عسل
18 اردیبهشت 91 12:07
بابا پس این امتحاناتتون کی تموم میشه که زود به زود از حالتون با خبر بشیم؟
kosar
18 خرداد 91 12:22
سیلوووووم خالـــــــــــــــــــه جووونی خوفین؟؟؟
اسرا و اسما خووبــــــــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟
ای از دست این جیگیلیا !!!!@..@
راستی مرغداری زدین واسه افتتاحش ما رم خبـر کنین.
دوستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون داررررررررررررم.
اسرا واسمارو از طرف من کلی ببوس.


ممنونم گلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد