اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

دیلک لر

یک تیر ودونشان....

1391/2/31 11:30
1,454 بازدید
اشتراک گذاری

گرمی سلامم آتش خاطره هاست ، پذیرا باش اگرچه میان ما فاصله هاست!!!

سلام بر دوستان گل خودم وسلام به دخترای خوشگلل وناز مامانی!قلب

سال تحصیلی 91-90 هم داره تموم میشه ویک سال کاری پرمشغله برای من داره روزهای آخرش رو طی میکنه.اسرا جونم دیگه درساش تموم شده واز چهارشنبه هفته قبل دیگه نمیبرمش.اما خودم فعلا باید تو محل کارم باشم.منتظر

اسرای گلم!کلاس دوم رو با امتیاز عالی قبول شد ومن خیلی خوشحال شدم .دختر گلم حالا دیگه باید برای کلاس سوم خودشو اماده کنه.ماچ

خدای من روزها چقدر زود میگذرن,انگار همین دیروز بود بردمش برای ثبت نام کلاس دوم.....خنثی

 خودم هم طبق سازماندهی اداره مون برای سال بعداگرعمری باشه همین مدرسه هستم شاید کلاسمو عوض کنم.فعلا که مدیرمون اصرار داره همون پایه اول بمونم ,میگه خیلی خوب از عهدش برمیایی.حالا ببینیم قسمتمون چی میشه؟متفکر

چهارشنبه 27اردیبهشت روزی که اسرا برای آخرین بار روی نیمکت کلاس دوم می نشست ,بعد از تعطیلی مدرسه ,طبق قول وفرارمون با بابایی یه مسافرت کوچولو برای دختر نازمون ترتیب دادیم تا بقول خودش خستگی مشق نوشتن هاش تو این یکسال رو در این مسافرت از تنش بدر کنه......

رفتیم اردبیل خونه خاله پری و ال آی جون وپنجشنبه همراه خاله اینا رفتیم آستارا,اسرا واسما دریا رو خیییییییلی دوست دارن وکنار دریا خیلی بهشون خوش میگذره.


 اسما و اسرا وال آی ساعتها در ساحل شنی دریا با باباهاشون بازی کردن ومن وخاله پری هم رفتیم بازار وکلی گشتیم وخرید کردیم.نمیدونم چه حکمتیه وقتی پول خرج میکنیم کیف میکنیم.نیشخندنیشخند

 خلاصه آخر وقت که دیگه همه از نا افتاده بودیم برگشتیم خونه.فردا صبح هم ناهار درست کردیم وبه پیشنهاد خاله جون رفتیم نیر.اونجا پنج چشمه هست باطبیعت زیبا وبی نظیر........

و

بیشتر عکسا رو نمیتونم اینجا بذارم ولی چندتایی شو میذارم ادامه مطلب ببینین ونظر بدین.ماچ

اسرا واسما منتظر ناهار

ال ای جیگر خاله

 

 

این سفر دوروزه با اینکه به اسم اسرا جونم بود اما برای خودمون هم کلی کیف داشتزبان
امیدوارم خسته نشده باشین دوستون دارم.ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

شقایق
31 اردیبهشت 91 12:30
سلام
خوبید؟
عمه جونم خیلی خوش حالم که سفر بهتون خوش گذشته
عکساتون هم خیلی قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگ بودن


قربونت برم من@};
مامان ال آی
31 اردیبهشت 91 14:07
به به همیشه به شادی و گردششششششششش
خوشحالم بهتون خوش گذشته


ممنونم عزیزم.
مامان نازنین زهرا
31 اردیبهشت 91 16:52
همیشه به گردش و شادی


مرسی گلم
مامان پریسا
1 خرداد 91 9:04
همیشه خوش باشید.
عزیزم این خصلت همه ی خانمهاست
من هم از خرید کردن لذت میبرم
عکسها عالی بودن.البته با وجود اسما و اسرای عزیز و دست هنرمند مامان جون.


بازم ممنون.پریسا جونموببوس.
مامان پریسا
1 خرداد 91 9:22
راستی از درس و مدرسه هم راحت شدید.
پس ایشالله از این به بعد بیشتر میبینموتون ؟
یه خسته نباشید مخصوص اسرا خانم گل.

لطفا" بهشون بگید:
اسرای گلم مبارک باشه نمرات درخشان. ایشالله دانشگاه رفتن و خانم دکتر شدن.
این هم تقدیم به زرنگترین دختر دنیا

http://s3.picofile.com/file/7387059351/729jdul3a182acj6k39u_1_.jpg


ممنونم عزیزم.هدیه ت هم خیلی قشنگه.

ال جون
2 خرداد 91 11:08
سلام خوشکلااااااااااااااااااااای خاله خوشحالم ک بهتون خوش گذشته کاش منم مثل سالهای قبل پیشتون بودم این دسته گل هم برا آتا ی خودم دستش درد نکنه
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 خرداد 91 20:21
تبریک میگم به اسرا و اما خانوم گلم ایشالا در همه مراحل زندگی موفق باشند ما پست جدید گذاشتیم خاله زودی بیاین
مامان ثنا و ثمین
3 خرداد 91 1:41
آفرین به اسرا جون.خسته نباشی عسیسم.
شما هم همینطور مامان مهربون.عکسها خیلی ناز بودن.بلوزهاشون رو همونجا خریدین؟عین همه.یه لحظه ال ای و اسرا رو قاطی کردم
راستی ثمین من تو مسابقه ی شکلک نی نی شرکت کرده.اگه بهش رای بدین خوشحال میشم.البته از 6خرداد رای گیری شروع میشه


مرسی عزیزم!بلوزهاشونو ...دفعه پیش آستارا رفتنی باهم خرید کردیم.
چشم حتماااااااا
مامان گیسو جون
3 خرداد 91 20:59
همیشه به گردش و شادی
خوش به حالتوننننننننننننن
بوسسسسسسس


ممنونم عزیزم
مامان پریسا
3 خرداد 91 23:57
سلام مامان مهربون .
خوبی عزیزم.
هوا که خیلی گرم شده. الان 3 ماهه.
ممنون که سر زدی.

راستی آغاز ماه زیبای رجب رو به شما تبریک میگم.
فردا شب ، شب ارزو ها ما رو فراموش نکن.


سلام گلم.چشم شما هم ما رو فراموش نکن
شقایق
4 خرداد 91 12:28
سلام عمه جونم خوبید؟ امتحانارو هم خوب میدم یعنی هنوز 2 تا شو دادم و بقیش هنوز مونده ولی امیدوارم همشونو خوب بدم مر30 از این که به فکرم بودین
fatemehh
4 خرداد 91 17:01
عکسا خیلی جالب شدن
شاد باشید و خوشحال و خندون


مرسی عزیزم.
زهرا _ مامان مریم گلی
4 خرداد 91 20:05
سلام عزیزم تو این اوضاع و احوال خونه و نابسامانی و ...اومدم شرکت همسری و وقت کردم دونه دونه وبلاگا رو باز کنم و به قول معروف یه حالی ازتون ب÷رسم...[بوسه]



ممنونم عزیزم.
مامان سید کوچولو
5 خرداد 91 13:31
سلام عزیزم. خوش به حال دخترها که اینقدر بهشون خوش گذشته. رمز تو خصوصی
مامان آرشیدا قند عسل
6 خرداد 91 8:14
وای خوش بحالتون چه کارخوبی کردین چه دریای خوشگلی ٰچه طبیعت زیبایی آره عزیزم اصلا وقتی پول خرج می کنیم یه جورایی دوپینگ میکنیم جل الخالق عشق دیگه کاریش نمیشه کرد بچه ها رو ببوس


ممنونم عزیزم.
اییییییییی گفتیاااااااااااا....دوپینگو میگم.
شما هم قندعسل خاله روببوس.
مامان سانای
6 خرداد 91 8:37
سلام . همیشه به خوشی.
آستارا قیمت ها چطوره ؟ جنس ها چینین؟ ما هر سال تابستون یه سری به بازار آستارا می زیم چند سال پیش قیمت ها خوب بودن ولی دو ساله می ریم قیمتا نامناسب وجنسا نامرغوب بودن .البته جلفا هم قیمت جنسا خیلی بالاست ولی خوب مرغوبن مال ترکن.


سلام عزیزم!خوب آستارا هم مثل جاهای دیگه قیمت جنساش نجومیه ولی خوب ما بخاطر اینکه بچه ها دریارو دوست دارن سالی سه یا چهار بارمیریم اونجا.
محمد
9 خرداد 91 0:23
سلام خسته نباشید چند تا عکس خوشگل جدید از کوچولوحاتون برا من بفرستید ممنون
مامان پریسا
10 خرداد 91 9:44
پیشا پیش تولد حضرت علی و روز پدر مبارک. بفرمایید جشن
مامان شايان جون
10 خرداد 91 12:17
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
محمد
11 خرداد 91 10:36
سلام بر آبجی عالمه عزیزو مهربون
اتمام سال تحصیلی رو بهتون تبریک می گویم.
همچنین موفقیت اسرا خانم گل .
پیشاپیش هم ولادت حضرت علی (ع) روز پدر را به همسر مهربونتون ف پدر و پدر شوهر عزیزتون تبریک می گویم
همیشه به گردش وشادی .
من همیشه بیادتون هستم وبتون نمیام از طریق ایمیل بیادتون هستم


ممنونم.
مامان گیسو جون
11 خرداد 91 13:33
سلاممممممم فرشته های گلت خوبن ؟


سلام عزیزم ممنون خوبن
مامان پریاگلی
12 خرداد 91 7:36

پیشاپیش ولادت علی مرتضی روز مرد و روز پدر مبارک
دخترای گلت رو ببوس


ممنونم عزیزم.
مامان ثنا و ثمین
13 خرداد 91 3:39
ممنون که سر زدین.رای که یادتون نرفته انشااله


الان ردیف شد.
مامانی نازلی طهورا
15 تیر 91 14:01
ماشاله چه دخملای خوشگلی دارین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد