اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

دیلک لر

نامه اسرا جونم ...

1391/2/21 21:10
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر و روز زن,

  زیباترین واژه بر لبان آدمی واژهمادر” است. زیباترین خطابمادر جاناست.مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادرم....

  نامه اسرا به مامانی:

    "مامان جون عزیزم!من تو را خیلی دوست دارم. تو خیلی مهربان هستی.مامان جون من برای اذیت های زمان نوزادییم خیلی از تو معذرت می خواهم واز تو میخواهم که مرا ببخشی.مادر جان !من از نو خیلی تشکر می کنم که مرا بزرگ کردی .مامان جونم تو مثل این گل زیبا,زیبا وزیباتر هستی...مامان جونم روزت مبارک"نایت اسکین

   

خدا جونم  ازاینکه فرشته های ماهی مثل اسرا واسما رو به من دادی خیییییییییلی ازت ممنونم.خواهش میکنم خودت هم مواظبشون باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

ني ني شكلك
22 اردیبهشت 91 9:32
خدا اسرا جونو حفظش كنه چه نامه ي قشنگي....

آسودگی از محن ندارد مادر. آسایش جان و تن ندارد مادر .دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر
مامان اسرا جون و اسما جون منم به شما تبريك ميگم.



مرسی عزیزم.
بابای مهرسا
22 اردیبهشت 91 11:35
خدایا مواظب همه کودکان این کره خاکی باش

الهی امین


الهی امین.
مامانی سید کوچولو
22 اردیبهشت 91 14:20
سلام. روز زن و روز مادر مبارکت باشه چه دختر با احساسی


مرسی جونم.
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 اردیبهشت 91 17:52
پسرکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید

.....

نیمه شب از جا پریدم

انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان....

همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت...

"خواب دیده ام آری خواب دیده ام"

هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان

پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود

لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم

دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم

اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند:

"مامان....مامان..."

تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و

دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد

آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم

تا سپیده دمان....

"روز مادر مبارک"



متن خیلی زیبایی بود ممنونم.
مامان ثنا و ثمین
22 اردیبهشت 91 18:17
روز مادر رو با تقدیم یه شاخه گل بهتون تبریک میگم


ممنونم خواهرجان.
گل دخترم سپیده
22 اردیبهشت 91 23:18
چون خدا اراده کرد، نماد عشق را در زمین قرار دهد، زن را آفرید و چون خواست هستی، عشق را باور کند، او را مادر قرار داد
خواهر عزیزم ومادر اسراواسما روزت مبارکککککککککککککککک


مرسی گلم همچنین.
خاله جون
22 اردیبهشت 91 23:56
سلام مامان مهربون روزت مبارک خوشحال میشم که به ما هم سر بزنید و با نظرهاتون هم خوشحالمون کنید
مامان مهراد
23 اردیبهشت 91 0:13
________________________________█████_____█████
______________________________███____██_██_____███
_____________________________██________██__________██
____________________________██__________█____________██
________██████____________██________________________██
_____███████████________██________________________██
____█████████████_______██_______________________██
___███████████████______██______________________██
___████████████████______██___________________██
___████████████████_______██_________________██
____███████████████_______███_______________██
_______███████████_______██__██_____________██
___________███████______████___██__________██
____██████__██████████████_____██_____██
__██████████████████████________██__██
_████████████████████_____________████
██_█████_████████████_______________█
█__█_██__████████████
_____█__████████████
_______█████████████
_______██████████████
_______███████████████
________███████████████
_______███████__████████
______███████_____███████
____█████████________██████

روزت مبارک مادر




ممنون وهمچنین.
مامان عرشیا
23 اردیبهشت 91 10:02
خداوند خورشید را سمبل گرمی،آسمان را سمبل وسعت، گیاه را سمبل طراوت، آب را سمبل لطافت ، و زن را سمبل عشق و محبت آفرید. روز زن مبارک


ممنونم.
مامان آرشیدا قند عسل
23 اردیبهشت 91 10:22
آرزو دارم بهاران مال تو ،شاخه های یاس خندان مال تو ، آن خداوندی که دنیا آفرید تا ابد همراه و پشتیبان تو روزت مبارک.

این دخترهای مهربونت رو ببوس


مرسی عزیزم.
مامان نازنین زهرا
23 اردیبهشت 91 10:40
مـادر یعنی به تـعداد همـه ی روزهــای گذشتـه ی تـو، صبــوری...

مـادر یعنـــی به تـعـداد همـــه ی روزهــــای آینــده ی تـــو، دلـواپـســی...

مـادر یعنی به تعـداد آرامــــش همــه ی خــــواب های کــودکانــه ی تــــو، بـیــــداری...

مـادر یعنی بهـانه ی بوسیـدن خستگی دست هایی که عمری به پـای بالیـدن تو چروک شـد...



ممنون
محمد
23 اردیبهشت 91 13:28
ولادت حضرت فاطمه (س) بر شما مبارک باد


ممنون.
مامان پریسا
24 اردیبهشت 91 10:33
سلام دوست عزیز.
روز مادر مبارک باشه.
با خوندن نامه ی اسرا اشک تو چشمام جمع شد.
سراسر احساس پاک........



http://www.3jokes.com/images/2008/Data03/Mothers_Day/3Jokes_Mother%20(23).jpg

ممنونم عزیزم.@};
شقایق
25 اردیبهشت 91 14:28
سلام ب دخمل عمه های گل خودم خوبید؟ اسرا جونم الهی من قولبونت بلم عسیسم چه نامه ی خوبی نوشتی
مامان گیسو جون
26 اردیبهشت 91 3:07
سلام گلم خوبی ؟
خوش به حالت بهترین کادوی روز مادر رو گرفتی
روزت مبارککککککککککک


ممنونم وهمچنین.
مامان پریسا
28 اردیبهشت 91 21:10
خوش باشید.
مامان آرشیدا قند عسل
30 اردیبهشت 91 1:49
سلام عزیزم یه سر پیش ما بزن.
مامان سانای
31 اردیبهشت 91 9:08
]چه زیبا احساسش را بیان کرده
مامان پریاگلی
1 خرداد 91 11:10
ک روح نجیب و نازنین آمده است
زیبا و قشنگ و دلنشین آمده است
جارو بکشید و کوچه را گل بزنید
مهمانی بهشتی بر زمین آمده است
روز زن و روز ماد ر( البته با تأخیر خیلی زیاد ) مبارک



ممنونم.
هستی و مهستی
31 تیر 93 22:15
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد