اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

دیلک لر

ماه رمضان

1391/4/31 18:26
740 بازدید
اشتراک گذاری

عازم یک سفرم ، سفری دور به جایی نزدیک

سفری از خود من تا به خودم ، مدتی هست نگاهم

به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست

فرا رسیدن ماه رمضان ، ماه بارش باران رحمت الهی مبارک

التماس دعا

                                                                                         سلام دوستان خوبم  !حلول  ماه مبارک رمضان ,ماه بارش رحمت الهی بر همه تون مبارک.امیدوارم بتونیم از فیوضات این ماه مبارک بهره ببریم.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

از اول ماه مبارک دوره ضمن خدمت معلمین  پایه ششم ابتدایی هم شروع شد.وتا 25 این ماه ادامه داره.گریهامروز اولین روز دوره بود خیلی خسته کننده سخمیازه

این منم تو کلاس همش منتظرم زنگ بخوره .خنده                                                              

شوخی کردمنیشخند بیشتر سعی میکنم استفاده کنم.برا همین اگه نتونستم تو این مدت به دوستا ی نازم سر بزنم پیشاپیش معذرت میخوام.   دوستون دارم و التماس دعا           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان نازنین زهرا
31 تیر 91 17:46
التماس دعا


محتاجیم به دعا.
kosar
31 تیر 91 20:10
خسته نباشی


سلامت باشی گلم.
شقایق
31 تیر 91 23:22
آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهكار توییم
ای داور بخشنده بما كن نظری


کوثر ابجی کیمیا
31 تیر 91 23:38
ختاله جون مرسی مرسی اومدین تولده وب کیمیام هستا اونجام بیاین البته اگه سرتون شلوغ نباشهدوستون دارم یه دنیــــــــــــــــــــــا
کوثر
1 مرداد 91 10:50
سیلاممم خاله مر30 هزارتا بابت اومدنت.اسراواسمارو از قول من بــــــــبــــــوسسس
شقایق
1 مرداد 91 12:04
سلام عمه جون عروسی بد نبود ولی اگه شما بودین بیشتر خوش میگذشت
کوثر جوووون
1 مرداد 91 14:23
خاک من gelشودو golشکفد از gelمن مهرتو هرگز بیرون نرود از دل من ای golمن
کوثر جوووون
1 مرداد 91 14:24
کوثر جوووون
1 مرداد 91 14:25
دوستون دالم


مابیشششششششششششششتررررررررررر
آرام
1 مرداد 91 15:06
سلام

این روزها هوای رهایی است
هوای پرکشیدن به سوی تنهایی است
رسیدن به اوج آغازی دوباره است
صدای میهمانی لطیف عرفانی است
"سکوت دریا"


مامان پریسا
2 مرداد 91 0:30
چه خانم معلم نازیخسته نباشی عزیزم

ما هم التماس دعا. فراموش نشیم


محتاجیم به دعا عزیزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 مرداد 91 5:59
سلام به مامان مهربون و فرشته های ناز و دوست داشتنیش اسرا و اسما
تبریک منو بابت حلول ماه مبارک پذیرا باشید


ممنونم عزیزم
مامان آرشیدا قند عسل
2 مرداد 91 11:40
آمد رمضان و مقدمش بوسیدم
در رهگذرش طبق طبق گل چیدم
من با چه زبان شکر بگویم که به چشم
یکبار دگر ماه خدا را دیدم.
رمضان بر شما و خانواده محترمتون مبارک.
به به به به چه خانوم معلی هان !!! همش منتظری زنگ بخوره آره!!! خوب ببین بچه ها هم اینطورین.


مرسی بابت تبریکت.
درمورد دوم من جواب نمیدم وکیلم بهتون توضیح میدن.
امير
2 مرداد 91 12:08
ماه رمضان بر شما وخانوادتون ودختر بچه هاي ناز نازي مبارك


ممنونم وهمچنین.
شقایق
2 مرداد 91 14:07
تقدیم به عمه جون مهربووووووووووووووووووووووووونم


مرسی عزیزم خودت گلی
مامان سید کوچولو
3 مرداد 91 2:22
پس با این اوصاف باید بگم نماز روزه هات دوبل قبول باشه


مرسی گلم.همچنین
ني ني شكلك
4 مرداد 91 19:53
بـاز هـواي سـحــرم آرزوســــت

خـلـوت و مـژگـان تـرم آرزوسـت

شـكـوه ي غـربـت نـبـرم ايـن زمـان

دسـت تـــو و روي تـو ام آرزوســت

خـسـتـه ام از ديـدن ايـن شـوره زار

چـشـم شـقـايـق نـگـرم آرزوســـت

واقـعـه ي ديـــدن روي تـــــو را

ثـانـيـه اي بـيـشـتـرم آرزوسـت

جـلـوه ي ايـن مـاه نـكـو را بـبـيـن

رنـگ و رخ و روي تـو ام آرزوسـت

ايـن شـب قـدر اسـت كـه مـا بـا هميـم؟

مـن شـب قـــــدري دگــــرم آرزوســـت

حـسِّ تـو را مـي كنم اي جـان مـن

عـزلـت بـيـتـي دگــــرم آرزوســــت

خـانـه ي عـشـِاق مـهـاجـر كـجـاست؟

در سـفــــرت بـــال و پـرم آرزوســـت

حـسـرت دل بـارد از ايـن شـعـر مـن

جـام مـيـي در حـرمـــم آرزوســـــت



ممنونم.
کوثر جوووون
5 مرداد 91 13:44
خفری ازت نیس خاااالهه


هستیییییییییییم قربونت.

مامان پریسا
6 مرداد 91 17:47



ممنونم عزیزم.
زهرا از نی نی وبلاگ213
8 مرداد 91 11:56
موفق باشی عزیزم


مرسی دوست جونم
زهرا از نی نی وبلاگ213
8 مرداد 91 16:14
خصوصی
مامان نرگس
9 مرداد 91 9:05
سلام
فرا رسیدن ماه رمضان بر شما هم مبارک
التماس دعا


ممنونم گلم!همچنین
مامان مهراد
9 مرداد 91 12:22
خسته نباشی و آپم


حتماسری میزنم عزیزم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
10 مرداد 91 17:07



ممنونم از حضورتون عزیزم.
مامان ال ای
11 مرداد 91 9:13
http://farokhlagha.blogfa.com/
یه سر به اینجا بزن
اینم آدرس کلوپش : http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=12326&ChatDate=11-5-1391


باشه عزیزم سر فرصت چشم.
مامان آزی
11 مرداد 91 19:29
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان پریسا
12 مرداد 91 7:49
خسته نباشید


مرسی عزیزم.
خاله باران
12 مرداد 91 11:48
سلام...
به من می خندیدی؟هان؟
کتاب بخونید...تا اخر سال هم معلوم نمی شه باید این پایه را چکار کرد.خودشون توش موندند..خدا صبرت بده...


باور کن راس میگی خودشونم نمیدونن دارن چیکار میکنن.
خاله باران
12 مرداد 91 18:59
سلام.
خوبی؟نمی شد برات نظر بذارم.تو کامنتهام خوندی؟
خدا واقعا به خیر بگذرونه.نضامی که 35-6 سال خودشون مخالفت کردند تا بر اندازند را دوباره دارند از اول پایه ریزی می کنند.اونم در حالی که هنوز هیچی ازش سر در نمیارند.من نمی دونم کی این ازمایش و خطاها تمام می شه؟؟؟


باور کن واقعا هنوز شروع نشده توش موندن....
خاله باران
12 مرداد 91 19:01
به من خندیدی چه پایه ای انتخاب کردم.هان؟ تعطیلی ندارم؟هان؟
البته ما هم پارسال همش در گیر بودیم.با این کتابهای جدیدشون.سال دیگه سومها در گیرند...
خودمون پاییییییییییییییییییییه گذاربودیم....ولی من خودم هیچوقت نفهمیدم این دوره ها به چه دردی می خوره؟؟؟شما فهمیدی؟


هنوزم مخالف پیش دبستانیم.البته روحیات تو بامن فرق داره دیگه مطمئنا تو تو پیش دبستانی خیلی موفق تری.من به مدیر گفتم اول نمیخوام.با کلاس چهارمیا خیلی راحتترم .
از دوره همهیچی نمیفهمم یعنی چیز بدرد بخوری گفته نمیشه.
مامان گیسو جون
12 مرداد 91 20:51
خسته نباشی خانم معلم عزیزم
بوووسسسسسس
التماس دعا


مرسی عزیزم سلامت باشی.
خاله باران
13 مرداد 91 12:56
وای نگووووووووووووو!!!گلند...نکنه تو هم می گی کلاس کاری نداره؟؟؟
ممنون.
قبول دارم.همه دوره هاشون همینه.من که هیچوقت چیزی تو دوره ها ندیدم به درد بخوره.مثل کسایی هستند که می خواهند کار اشتباهشون را توجیه کنند.بقیه قبول کنند.حالا قبول نخواهیم بکنیم چه کنیم??


نه والله.اتفاقا خیلی هم کار میخواد براهمینه که من ازش فراریم.
هیچی گلم بقول خودشون ما فقط مجری برنامه هاشون هستیم.
خاله باران
13 مرداد 91 12:57
من همیشه با فایر فاکس وارد می شدم.موسقی پخش نمی شد.امروز با e وارد شدم.موسیقیش پخش شد.خوشگله...


ترانه ش درمورد مادره خیلی محشره من که خیلی دوسش دارم
مامان سید کوچولو
14 مرداد 91 4:08
میبینم که خیلی خوش تیپ تو کلاس ها حاضر میشین


مامان آرشیدا قند عسل
15 مرداد 91 10:29
اجازه خانوم پس شما کی میاین نت آپ کنین ما از حال دخملهامون باخبر بشیم؟ اجازه خانوم شما هنوز منتظرید زنگ بخوره؟!!!


چشم...
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 22:16
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


چشم خدمت میرسم عزیزم.
هستی و مهستی
31 تیر 93 22:42
سلام به همگی .دعا هاتون قبول باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد