اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

دیلک لر

برای دخترای گلم...

1390/9/24 22:36
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه های مامانی!بازم خیلی دیر اومدم نه؟؟؟؟؟؟عسلای من باور کنین این هفته سرم خیلی شلوغ بود 
...اول اینو بگم که مامانی تنبل از امسال دوروز آخر هفته تعطیله واز این بابت خیلی خوشحاله . چون اینجوری هم به درسهای اسرایی بیشتر میرسم هم به کارای خونه وهم وقت بیشتری برا اسمایی دارم هوررررررررررا!Hello Kitty emoticonدست آقای حاج بابایی درد نکنه.باز خدا رو شکر یکی از طرحهاشون بدرد مون خورد.  
  اول هفته بود که پاییز خودی نشون داد وباد وبارون با همدیگه اومده بودن  برا خوش آمد گویی  بچه های مدرسه , بچه ها هم که تازه دوستاشونو میدیدن کلی ذوق میکردن  ومیومدن تو حیاط مدرسه وزیر چتر های رنگارنگشون,به قول خودشون کیف میکردن. اسرا خانمی ما هم که هربدتر از بقیه,این بود که به شدت مریض شدومن بیچاره یه پام مدرسه بود ویه پام مطب دکتر وبیمارستان,شکر خدا الان حالش یک کمی خوبه .                                      .خدای مهربونم خودت مواظب همه فرشته های کوچکت باش .                              فردا تو مدرسه به مناسبت روز جهانی کودک یه جشن حسابی داریم .از همین جا روز کودک رو به همه ی دوستای اسرا واسما در نی نی وبلاگ ودوستاوهمکلاسیهای اسرا تبریک میگم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان پریا
15 مهر 90 12:43
روز کودک به دخترای گلمون مبارک باشه


لحظه لحظه ی زندگی تون پر از شادی و خنده
و ذره ذره ی وجودتون سرشار از عشق و محبت



روز کودک پریا جون هم مبارک

مامان پریا
15 مهر 90 12:44
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
_______.o? ? .******
……O ? *
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°

مادر یعنی=عشق
مادر یعنی=زندگی
مادر یعنی=تلاطم امواج خروشان زندگی
مادر یعنی=نوازش
مادر یعنی=شمع
مادر یعنی=سکوت
مادر یعنی=پروانه
مادر یعنی=...

به ما هم سر بزنین
خوشحال می شیم




به خاطر کامنت زیبایی که گذاشتی ممنونم عزیزم
بابای مهرسا
15 مهر 90 14:36
سلام
ممنون که به وب من اومدید خوشحال شدم

بابای مهرسا
15 مهر 90 14:37
وبت عالیه



خواهش میکنم نظر لطفتونه
بابای مهرسا
15 مهر 90 14:39
با اجازه لینکتون کردم


شما هم لینک شدید
مامان هامان
15 مهر 90 17:10
سلام روز جهانی کودک مبارک وب زیبایی دارید منظور از اسم وبتون چیست به ماسر بزنید ممنون

ممنونم که اومدی عزیزم .روز کودک هامان جون هم مبارک باشه
راستی عزیزم در مورد اسم وبمون پرسیده بودی :"دیلک لر" به ترکی به معنی آرزوها وخواسته هاست.البته این کلمه الان در ترکیه بیشتر استفاده میشه تا آذربایجان.
مامان گیسو
16 مهر 90 2:30
سلامممممم دوست گلم خوبی ؟
اسرا جونم امیدوارم زودتر حالت خوب بشه گلم
روز کودک بر شما فرشته های پاک مبارک


ممنونم عزیزم گیسو جون رو ببوس


مامان ال آی
16 مهر 90 9:08
سلام مامان مهربون و پرتلاش . منم این روز خوب رو به شما و وروجکهای شیطونت تبریک میگم .
دوستون دارم .مواظب خودتون باشین .


ممنونم آبجی گلم خیلی دوست دارم دخمل نازتو ببوس
مامان آرشیدا قند و عسل
16 مهر 90 9:28
سلام خاله جونم ممنونم از طرف من به اسرا و اسما گلی هم روز کودک رو تبریک میگم.
آرشیدا
سلام عزیزم از نظرات پر از محبتت ممنونم روز کودک رو بهشون تبریک بگو و از طرف ما حسابی ببوسشون اسرا عزیز خاله چش شده؟ امیدوارم هرچه زودتر خوب بشه خبر سلامتیشو لطفا بهم بده که خیالمون راحت بشه مرسی.

ممنونم عزیزم اسرا الان دیگه حالش بهتر شده
مامان پریا
16 مهر 90 14:54
زآستان رضا سرخط امان دارم
رخ نیاز بر این پاک آستان دارم
اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل
همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم
ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم
درین چمن به صد امید آشیان دارم

ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، آقا امام رضا عليه اسلام مبارکباد



این روز میمون ومبارک همچنین بر شما هم مبارک
مامان پریا
16 مهر 90 14:54
افتخار می دین لینک کنم


خواهش میکنم
مامان پریا
16 مهر 90 14:55



یه عالمه بوس واسه اسرا و اسما


مرسی خاله جون
مامان سانای
16 مهر 90 15:24
دردونه ها روزتون مبارک


ممنونیم خاله جون
مامان پریسا
16 مهر 90 18:02
سلام خانم معلم خوبی؟روز دخترای گلت هم مبارک. ببخشید دیر اومدم . من هم داشتم آپ میکردم به تولد کوچیک ما هم تشریف بیارید. راستی تولد امام رضا هم مبارک.


ممنونم حتما میام
شقایق
16 مهر 90 18:07
روز کودک به اسماجون و اسرا جون مبارکککککککککک


ممنونم عزیز عمه
مامان پریا
17 مهر 90 18:09
عارفان علـم عاشـق می شوند
بهـترین مردم معلـم می شـوند

عشق با دانش متمم می شود
هر که عاشق شد معلم می شود





ممنون از شعرزیبات عزیزم
مامانی سید کوچولو
17 مهر 90 23:06
اخیییییییییییییییی فصل مریضی و سرماخوردگی مخصوصا تو مدرسه از هم میگیرن. ایشالله جفت دخترات سالم و سرحال باشن


مرسی عزیزم ایشالله پارساجون هم سلامت باشه
ماری
17 مهر 90 23:38



ممنونم که اومدی
بابای مهرسا
20 مهر 90 16:05
مهرسا یک ماهه شد


تبریک میگم ایشالله خبر عروسیش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد