اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

دیلک لر

حکایت اسما و مدرسه رفتن من و اسرا........

1390/9/24 22:34
821 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترای ناناز مامانی وهمه دوستای گل خودم شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<این مدرسه رفتن ما هم حکایتی داره ها.....شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<من  واسرا هرشب وسایل مدرسه مونو یواشکی ودور ازچشم اسما میزاریم  تو راهرو وووو,خودمونم صبح میریم اونجا حاضر میشیم, البته از ترسمون که مبادا اسمایی بیدار بشه وباز داد وبیداد کنه وبگه منم ببرین.آخ که یه دوربین مخفی لازمه از من وبابایی واسرا یه فیلم بگیره انگاری داریم پانتو میم بازی میکنیم !.اصلا نم حرف نمیزنیمniniweblog.com مگر در موارد ضروری ,اینقدر پچ پچ میکنیم ویواش حرف میزنیم که دیگه احساس میکنم دارم خفه میشم. ناززززززی اسرا! قربونش برم تا پاشو تو کوچه میذاره بلند میگه:آخییییییییییییش داشتم خفه میشدم!بعد بهم میگه مامانی آزاد شدیم دیگه میتونیم راحت حرف بزنیم,بیچاره ما ,بعضی وقتها مجبور میشیم صبحونمونو  تو ماشین بخوریمشکلک. بعضی وقتا هم اسما زودتر بیدار میشه ومن هرچی خودمو بخواب میزنم ,میاد بالا سرم ومنو تکون میده ومیگه مامانی پاشو! ببین دیگه روز شده!واین یعنی مصیبت نامه!!!!!!!!!!!!
وقتی هم که اسرا جونم داره درساشو آماده میکنه ومشق مینویسه خدا بداد من برسه !!!!!!!!!!.تامیخوام یک کلمه از درس نازگلمو بهش یاد بدم اسما خانوم میگه: نههههههههههه تو باید فقط معلم من باشیbig-animated Smiley ودرسای منو یادم بدی (منظورش کتابهای رنگ آمیزیشه )واین برنامه هرروز زندگی ماست .خدارو شکر گوش شیطون کر دو سه روزیه خواب بعد از ظهرش طوری شده که بتونم به درس اسرا برسم. خدا جونم بخاطر این وروجک شیطون بلا big-animated Smileyوآبجی نازش شکرت.با همه این فراز ونشیب ها درسهای اسرا جونم عالیه ومن از این بابت خیلی خوشحالم .البته هنوز هم اصرار دارم مدرسه مو عوض کنم.

این هم یه نمونه از دست خط دختر گلم اسرا جو ن

واین هم یه نمونه از کاردستی دختر هنرمند من

و

واین هم برگ برگ دفتر زندگی من وبابایی ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان آرشیدا قند و عسل
21 مهر 90 11:19
سلام ماشاالله چه خط قشنگی داره و آفرین به این دختر هنرمند اگه اسما گلی کاری بهتون نداشت که مزه نمیداد اونوقت شما سه تا راحت میرفتین و میومدین دچار روزمرگی میشدین اما اسما گلی نمیذاره شما دپرس بشین!!! یه بوس خوشگل واسه دخترم و این یکی هم واسه دختر خوش خطماین گل واسه مامان زحمت کش


مرسی عزیزم لطف داری
بابای مهرسا
21 مهر 90 15:05
چه دختر نازی..کاراش جالبه

دنیای بچه ها همین جوری بازیگوش خلاق کنجکاو وخیلی چیزه های دیگه

اینشالله خدا حفظش کنه


ممنونم که اومدین.ایشالله مهرسا جون یک کم که بزرگ شد اونوقت میفهمین دختر شیرین ترین موجودیه که خدا خلق کرده.
مامان ماهان عشق ماشین
21 مهر 90 15:22
سلام.هزار ماشالله به این وروجک.عمه ماهان هم 2تا پسر داره و همین برنامه شما رو هم دارن.یکی اول ابتدایی یکی 2 ساله.اتفاقا ایشون هم معلمند.
سینا که از دست سپهر میره رو اوپن آشپزخونه مشق مینویسه.
خوشحالم که همکاریم.


مرسی عزیزم !منم خیلی خوشحال شدم.
مامان نرگس
21 مهر 90 16:09
سلام .ماشالله چه دخترای نازی
شما کارتون سخته خدایی
خداحفظشون کنه


ممنونم عزیزم!نظر لطفتونه
مامان پریسا
21 مهر 90 16:52
عزیزم. ما هم یه کوچولوش را تو خونه داریم که از دست کارهاش کسی نیست تا بهمون بخنده.
راستی این اسما خانم تنها میمونه تو خونه؟
آفرین به اسرا خانم گل.


عزیزم مرسی که اومدی.نه جونم زحمتش با مادر شوهرمه.
ماری
21 مهر 90 21:59
سلا ماجرایی دارید شما



سلام عزیزم !ممنونم که اومدی.
مامان آیهان جون
21 مهر 90 22:17
سلام مامان مهربون، ممنون که بهمون سر زده بودین. اسرا جون خیلی خوش خط و باسلیقه ست. بزرگ که شدن همه اینا میشه جزء بهترین خاطرات زندگیشون.


ممنونم عزیزم !نظر لطفتونه.منم باشما موافقم .
مامان آرین
22 مهر 90 0:04
سلام آخییییییییییییی خدا هر دوتاشون رو براتون حفظ کنه. ماشالا اسرا چه دست خط قشنگی داره . آفرین . اسما گلم هم یه کاری میکنه که حوصلتون سر نره دیگه روی ماه هر دوشون رو ببوسین


مرسی عزیزم .آرین جونموببوسسسسسسسسس
مامان ماهان عشق ماشین
22 مهر 90 4:19
سسلام.منم شما رو لینک کردم.البته با اجازه.


باعث افتخاره خانم معلم.
ال جون
22 مهر 90 9:24
الهی ال جون فدات شه، مامانی همش تورو توخواب میزاره ومیره، اشکالی نداره چندسال دیگه توهم بااونا میری مدرسه



ممنونم الی جون .منم بیصبرانه منتظر اون روزم تا بلکه از این حکومت نظامی خلاص شیم.
مامانی سید کوچولو
22 مهر 90 10:28
واقعا عجب حکایتی داره زندگی شما...امیدوارم باوجود این وروجک بتونه خوب درساشو بخونه...چه دختر خوبی که همگام مامانش سکوت رو رعایت میکنه تا بی گریه خواهر کوچولوش برن مدرسه مامانی شما هم خیلی خوب واقعه رو شرح میدین مرسی


مرسی عزیزم شما خیلی لطف دارین.
مامانی سید کوچولو
22 مهر 90 16:19
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........




حتما میام .
ني ني شكلك
22 مهر 90 18:51
سلام ممنون كه به وب ما هم آمدين بازم به ما سر بزنين و ما را از نظرات خوبتان بهره مند كنيد.
مامان پارسا
23 مهر 90 1:28
واااااااااااااااای که چه مزه ای میده همون موقع که از در دارین میرین بیرون بیدار بشه دیدنی چهره هاتون اون موقع
ماشالا دستخط زیبا و خوانایی داره خانوم گلی
انشاا.... که تموم زندگیتون پر از خاطره های شاد و شیرین باشه و همیشه با تندرستی و موفقیت شاهد بالندگی و سرافرازی گلهای زیبای زندگیت باشی


-ای بابا تورو خدا نگو...اون موقع دیگه من سکته رو زدم...
-درمورددستخط اسرا جون هم ممنونم لطف داری عزیزم چشاتون زیبا می بینن-بازم ممنونم
مامان ال آی
23 مهر 90 7:46
سلام .خدار شکر که وضعیت در س اسراجون رضایتبخشه . بعضی وقتا حکایت شما واسمت جون برای من و ال آی هم تکرار میشه .وقتهایی کا دخترم از ساعت 6/30 بیداره.
مامان نرگس
23 مهر 90 12:47
سلام.ممنون.خواهش میکنم.منم با اجازه لینکتون میکنم


خوشحالم یه دوست خوب دیگه به جمع دوستام اضافه شد.
مامان پریسا
23 مهر 90 13:25
سلام دوست عزیز. خسته نباشید. تشریف بیارید کلی خبر خوب دارم.


اییییییی به چشم اومدم.
فاطمه بهترین هدیه زندگی
23 مهر 90 17:02
سلام چه دخترای نازی
مرسی که به ما سر زدید
با تبادل لینک نظرتان چیه؟


باعث افتخارمه که یه دوست خوب دیگه به جمع دوستام اضافه میشه.
مامان ثنا و ثمین
24 مهر 90 1:14
سلام.ما هم دقیقا همین معضل رو صبحها داریم.از ترس اینکه ثمین بیدار نشه!خوشحال میشم به ما هم سر بزنین


ممنونم که اومدی .چشم حتما میام!


ممنونم که اومدی.منم میخوام بیام ولی پس کو آدرس؟
محمد
24 مهر 90 8:02
امیدوارم که دختر گلتون در تمام مراحل تحصیل موفق وموید باشه .
شاد باشید وسلامت
شما هم مادر خانم خوب ونمونه در آینده


ممنونم.
بابا محسن
24 مهر 90 13:39
سلام به بابا و مامان مهربون ... ( یواش تر ...! هیس ! با خودم بودم ! )
ببخشید حواسم نبود باید آروم صحبت کنم ! خیلی خوب توصیف میکنید منم جوگیر شدم ! انشالله همیشه خوش و خرم باشید - هم اینک نام وبلاگ شما در لیست بهترین دوستانمون قرار گرفته - شما هم لایق دونستین ما را به حساب بیارین ! قول میدیم بچه خوبی باشیم ! ممکنه دیر به دیر بیاییم ولی مطمئن باشین میاییم - البته پیش شما که نمیتونم بهونه بیارم! شما دوتا گل دارید و ماشالله این همه فعال - ( خب بابای وبلاگ نویس کمیابه نذارید نسلمون منقرض شه
ببخشید اگه توی شوخی زیاده روی کردم - براتون آرزوی لبانی خندون و دلی همواره شاد و تنی سلامت از خدای مهربون دارم


خوشحالم یه دوست خوب دیگه به جمع دوستام اضافه شد.


محمد
25 مهر 90 7:53
از خدا میخوام همیشه شاد وخندون باشید
منم جزء دوستانم قرارتون دادم.


باعث افتخارمه.
مامان مهراد
25 مهر 90 8:40
سلام گلم
این شیطونیهاشون هم بامزه ست دعاکن همیشه بچه هات سالم وسلامت باشند عزیزم برات آرزوی موفقیت میکنم


ممنونم عزیزم.
مامان سانای
26 مهر 90 8:48



ممنون از حضورت.
مامان پریاگلی
26 مهر 90 18:19
سلام خاله جون
ما یه نیم ساعتی بیشتر می شه که منتظریم اگه قسمتمون شد عکسای پست جدیدتو ببینم یه 17 تا 20 دفعه ای می شه رفرش کردم ولی فایده نداره
از روی لجبازی ذاتیمون هم نمی خوایم تسلیم بشیم و دست خالی بریم
برای همین همچنان منتظر می مونیم و رفرش می کنیم




ممنونم گل نازم!راستش نمیدونم چرا عکسا براتون باز نمیشه؟سنگین هم نیستناااااا
مامان پریاگلی
26 مهر 90 18:35
راستی موسیقی وبلاگت با این که غیر از کلمه ی استامبول هیچ کدومشون برام قابل فهم نیست ولی از آهنگش خیلی خوشم اومده یه جورای خاصی شاده

ما هم چنان تسلیم نشدیم


مرسی عزیزم قابل نداره.اسم ترانه ش efsana اس وخوانندش refat elromanخواننده محبوب ترکیه
میگن در نومیدی بسی امید است ,پس تسلیم نشین.
پریاجونمو ببوسسسسس
شهرزاد مامان حسین
26 مهر 90 20:15
الهی. عحب بساطی دارین. خدا هر دوشونو حفظ کنه.


ممنونم عزیزم!چه خوب دوستایی دارم که درکم میکنن.


ای وای میخواستم بیام وبتون اما آدرستون یک کم اشکل داره نمیتونم.من آدرس میخوااااااااااام
مامان پریاگلی
27 مهر 90 11:06
سلام
دیشب که موفق نشدیم و عکس ا به صورت کامل باز نشد و آخرسر مجبورمون کرد که تسلیم بشیم و دستامونو ببریم بالا
ولی امروز خدا رو شکر هم کارستی خوشگل اسرا جونو دیدم و هم دست خط زیباشو
اسرا جون خیلی مرتب و تمیز نوشتی گلم آفرین [h
ممنونم خاله جووووون نظر لطفته.پریا جونمو ببوووووووس
شهرزاد مامان حسین
27 مهر 90 13:24
سلام مامانی. ممنون از لطف شما. بله، چطور مگه؟
راستی من لینکتون من کنم.


باعث افتخارمه
دایی روح اله
6 آبان 90 9:49
سلام روی ماه دختراتو ببوس خواهر صبوروبردبارم ضمناحکایت جالبی دارینها


مرسی داداش گلم
دایی روح اله
6 آبان 90 9:53
اسرا جون خوب بامامانش همکاری میکنه


لطف داری دایی جون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد