اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

دیلک لر

سخن کز دل بر آید....

1390/9/24 22:34
695 بازدید
اشتراک گذاری

این جملات قشنگ تو ایمیلهام بود شاید خیلی تکراری باشه ولی  وقتی خوندمش خیلی به دلم نشست.گذاشتمش تا شما عزیزان هم بخونیدش چون تک تک ما به اندکی فکر کردن نیاز داریم.......... 

 

اندکی فکر کن ...



به آنهایی فکر کن که هیچگاه فرصت آخرین نگاه و خداحافظی را نیافتند.

به آنهایی فکر کن که در حال خروج از خانه گفتند :
"روز خوبی داشته باشی"، و هرگز روزشان شب نشد.

به بچه هایی فکر کن که گفتند :
"مامان زود برگرد"، و اکنون نشسته اند و هنوز انتظار می کشند.

به دوستانی فکر کن که دیگر فرصتی برای در آغوش کشیدن یکدیگر ندارند
و ای کاش زودتر این موضوع را می دانستند.

به افرادی فکر کن که بر سر موضوعات پوچ و احمقانه رو به روی هم می ایستند
و بعد "غرور" شان مانع از "عذر خواهی" می شود،
و حالا دیگر حتی روزنه ای هم برای بازگشت وجود ندارد.

من برای تمام رفتگانی که بدون داشتن اثر و نشانه ای از مرگ،
ناغافل و ناگهانی چشم از جهان فرو بستند،
سوگواری می کنم.

من برای تمام بازماندگانی که غمگین نشسته اند و هرگز نمی دانستند که :
آن آخرین لبخند گرمی است که به روی هم می زنند،
و اکنون دلتنگ رفتگان خود نشسته اند،
گریه می کنم.

به افراد دور و بر خود فکر کنید ...

کسانی که بیش از همه دوستشان دارید،
فرصت را برای طلب "بخشش" مغتنم شمارید،
در مورد هر کسی که در حقش مرتکب اشتباهی شده اید.

قدر لحظات خود را بدانید.

حتی یک ثانیه را با فرض بر این که آنها خودشان از دل شما خبر دارند از دست ندهید؛
زیرا اگر دیگر آنها نباشند،
برای اظهار ندامت خیلی دیر خواهد بود !

"دیروز"
گذشته است؛

و

"آینده"
ممکن است هرگز وجود نداشته باشد.

لحظه 
"حال" را دریاب
چون تنها فرصتی است که برای رسیدگی و مراقبت از عزیزانت داری.


اندکی فکر کن ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان پارسا
23 آبان 90 16:03
دلا امشب به مي بايد وضو کرد .... و هر ناممکني را آرزو کرد ..... عيد غدير بر شما مبارک
مامان پارسا
23 آبان 90 16:03
خیلی زیبا بود


ممنونم
شقایق
23 آبان 90 20:15
عمه جون مطلبتون حرف نداشت راستی عید غدیر خم رو به شما و عمو احمد و اسرا و اسما جون تبریک میگم(عیدتون مبارکککککککککککککککک)


مرسی گلم
کوثر
24 آبان 90 15:36
SALAM GHALE GOON ALI BOOD
عیدتون مباررررررررررررررررررررررررررک
بوووووووووووووووووووووووووووس


مامان پریسا
24 آبان 90 23:24
سلام عید بزرگ ولایت را به شما و خانواده محترم تبریک میگم.
مامان سید کوچولو
25 آبان 90 10:19
قشنگ بود. مرسی[hr

ممنون
مامان نازنین زهرا
25 آبان 90 15:42
سلام عیدتون مبارک
خیلی قشنگ بود منو به فکر فرو برد


ممنون.امیدوارم همه مثل شما فکر کنن...
کوثر
25 آبان 90 19:38
خاله جی اپم اگه خواستی بیا. بووووووووووووووس


اومدم گل من
زهرا بهرامی
26 آبان 90 6:00
سلام دوست عزیز من کارگزار بیمه سامان (نمایندگی 1176) هستم. صمیمانه ممنونم که به درخواست دوستی من جواب دادید. با توجه به اینکه بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیشتر از هر گروهی برای بچه ها مفیده تصمیم گرفتم که از این امکان ارتباطی استفاده کنم تا از شما دعوت کنم 2تا فرزندتون رو تحت پوشش این بیمه قرار بدید و با این کار-که در همه جای دنیا از جمله کشور خودمون مطمئن ترین و مدرنترین شیوه سرمایه گذاری برای آینده بچه هاست- این امکان رو براشون فراهم کنید که با پرداخت حق بیمه ناچیزی، در سن نوجوانی و جوانیش به سرمایه و ثروت ارزشمندی دست پیدا کنن (البته علاوه بر بیمه شدن). اگر تابحال درباره این بیمه نشنیده باشید احتمال داره این حرف به نظرتون خیلی عجیب بیاد اما یک واقعیته. برای اینکه بتونم شما رو بطور کامل با شرایط و مزایای این نوع بیمه آشنا کنم به 10دقیقه از وقتون نیاز دارم. خیلی لطف می کنید اگر پاسختون رو ارسال بفرمایید. علاوه بر ایمیل میتونید به شماره من 09125809447پیامک بفرستید. از توجهتون واقعا سپاسگذارم. با احترام، زهرا بهرامی
مامان پریسا
26 آبان 90 10:36
سلام گلم.
مطالب بسار با ارزشی گذاشتید. خدا کنه بتونیم استفاده کنیم.
از حال پریسا نوشتم..........


چشم!حتما میام
دایی بنی جون
26 آبان 90 10:57
سلام
"دیروز"
گذشته است؛

و

"آینده"
ممکن است هرگز وجود نداشته باشد.

لحظه "حال" را دریاب
چون تنها فرصتی است که برای رسیدگی و مراقبت از عزیزانت داری.

ممنون که سر زدید و نظر دادید .خدا این خوشکل ها حفط کنه رمز مطلب را براتون فرستادم


ممنونم
دایی جون بنی
27 آبان 90 0:22
سلام شب خوش . بازدید کردم قالب زیبا انتخاب کردید به وبلاگتون می خوره منم برای شما یخورده ویرایشش کردم و می تونید راحت از اینجا دانلودش کنید . برای باز کردن فایل زیپ شده امیدوارم برنامه winrar را داشته باشید. اینم قالب جدید شما امیدوارم خوشتون بیاد : http://up.iranblog.com/images/g12bppzhzwecvo53m3nn.rar
آتاناز
30 آبان 90 0:37
salam.mamnon keh be weblog 2khtaam sar zadin.mashala 2khtaraye nazi darin.ma to kaleibar zendegi mikonim.un bag hm to kaleibare


سلام ممنون که به سوالم جواب دادین .پس زیاد هم از ما دور نیستین!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد