اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

دیلک لر

اسراجونم تولدت مبارک.

1390/9/19 20:36
1,545 بازدید
اشتراک گذاری

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه

دیوانه ی مهربانی تؤام….

ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی

پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

تولدت مبارک دختر مهربانم

اسرا جان دختر عزیزم !کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟ ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟

 

تولدت مبارک عزیزم ,خیلی دوست داریم

 خدایا به خاطر همه چی شکرررررررررررررررر

 

پروردگارا!به حق این ماه عزیز خودت مواظب جگر گوشه هامون باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان آرشیدا قند عسل
8 آذر 90 23:39
مبارک مبارک تولدت مبارک گل دختری هزار ساله بشی و بخوشی و سرافرازی زندگی کنی تا مامان مهربونت از دیدنت لذت ببره


ممنونم!عزیزم
محمد
9 آذر 90 8:45
تولدت مبارک اسراخانم
همیشه سالم وشاد باشی


خیلی ممنونم
مامان ال آی
9 آذر 90 8:59
اسرای نازم تولدت مبارک باشه . عزیزم . متاسفانه من نمی تونم بیام. پیشتون.اما سعی میکنم کادو تون رو از خاله ندا بفرستم .
دوستون دارم . وواقعاً دلم براتون تنگ شده .
فسدای شما خاله پری.
لام
.
مرسی خاله جون خیلی دوست دارم.سلامتی وجودتون برای ما بهترین هدیه اس .
amirmohamad_asra
9 آذر 90 10:29
سلام اسرا خانوم تولد مبارک ایشاالله صدسال به این سالها راستی 15این ماه تولد منه =)))
ني ني شكلك
9 آذر 90 13:08
خواستم شکوه کنم ، به دلم بد آمد ، یادم افتاد کسی هست که خواهد آمد ، حتم دارم کلماتش همه باران هستند ، حرفهایش به دل انگیزی قرآن هستند ، عطر هر گل چو مسیح از نفسش می بارد ، چه شبی می شود آن شب که علم بر دارد..!
شقایق
9 آذر 90 14:47
اسراجونم تولدت مبارک ان شاال........120ساله بشی گلم خیییلی دوست دارم


مرسی عزیزم!ماهم خیلی دوست داریم.
شقایق
10 آذر 90 11:11
عمه جون سلام ,آپم آگه خواستید بیاید


باشه عزیزم الان میام
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
10 آذر 90 18:38
سلام اسراجون.تولدت مبارک.ایشالله120 سالگی گلم.


=D


ممنونم عزیزم
مامان سام
11 آذر 90 10:07
تولد اسرا خانوم مبارك


ممنونم گلم
مامان پریسا
12 آذر 90 14:56
سلام گلم . اسرا جان عزیزم تولدت مبارک. ایشالله در کنار پدر و مادر وخواهر کوچولو سالهای زیادی به خوشی زندگی کنی.



ممنونم!ایشالله شما هم سایه تون همیشه بالا سره پریسا جون باشه.
مامان سانای
12 آذر 90 15:22
عزیزم من دیر رسیدم ولی باز هم از صمیم قلب تولد اسرا جون رو تبریک می گم الهی سالیان سال زنده باشه


ممنونم عزیزم.سانای جونو ببوسسس
مامان قندعسل
12 آذر 90 23:20
تولد تولد تولد اسرا جونم مبارکالبته با تاخیرخیلی جیجر شده با اون لباس گل گلیش. مرسی که همیشه به ما سر میزنین. ما با یه عالمه عکس آپیدیم
amirmohamad_asra
14 آذر 90 9:33
سلام ممنون که به وبلاگ ما سرزدین بازم منتظرتون هستیم
مامان مهراد
14 آذر 90 16:08
سلام اسراجون تفلدت مبارک یه دنیا
مامان ثنا و ثمین
15 آذر 90 2:28
تولدت مبالک خاله.انشااله سالم و بانشاط باشی عسیسم
مامان ال آی
19 آذر 90 9:42
دیشب که من و ال ای تنها بودیم . همش دنبال اس و مبین بود/ یه جوری شده بود . منم همش با کار های خونه خودم رو سر گرم کردم.
دعا کنین شب یلدا هوا خوب باشه تا بتونیم بازم ببینمتون .


نازنين
19 آذر 90 20:54
سلام.تولدت مباركايشالا صد ساله بشي.ماشالا شما دو تا چقدر شبيه هم هستيد.
مامان نازنین زهرا
20 آذر 90 23:18
سلام تولدت مبارک یه بار پیام گذاشتم ولی انگار مشکلی پیش اومده راستی چه اتاق خوشگلی داری


سلام گلم مرسی دوباره زحمت کشیدی
مامان پریاگلی
28 آذر 90 10:02
اسرا جونم اگه فکر نمی کنی یه کمی دیر شده می خوام همین الان تولدت و تبریک بگم و ازت به خاطر این تأخیر معذرت خواهی کنم





















و در آخر یه خواهشی که از مامان مهربونت دارم اینه که کاردستی ما رو برای شرکت در جشواره ی تولد یک سالگی نی نی وبلاگ ببینه و اگه خوشش اومد به ما رأی بده
کد ما 162
موفق باشی


حتما عزیزم .ممنون از لطفت.
ندا جون
28 آذر 90 10:56
فدای هر دوتون که دلم واستون یه ذره شدههههههههههههه



ما هممممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد