اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

دیلک لر

دلیل این همه کم کاری

1390/10/30 17:13
743 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نوگلای بوستان زندگیمون! تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com                                     

  ویه سلام گرم تواین روز سرد وبرفی تقدیم به دوستایی که به خونه خاطرات گل دخترام اومدن .

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

عزیزای مامان یه چندوقتی بود که  حال خوشی نداشتن ومن وبابایی دیگه نمیدونستیم , چیکار باید بکنیم!

با اینکه خودمون هم مریض بودیم  ولی ناراحتی وبیماری اسرا و اسماباعث شده بود که خودمونو فراموش کنیم.این وسط بیشتردلم برای بابایی میسوخت ,بااون حالش شده بود راننده آژانس وبه نوبت ما رو میبرد دکتر بعدش هم تو خونه  مریض داری میکرد.ممنونم بابایی مهربون.خداسایه تو از سر ما کم نکنه. تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

.اسمای گل من ,قربون اون شجاعتت برم که موقع وصل سرم , تا گفتم چشاتو ببند دردش زیاد نیست ,چشاتو بستی واصلا هم گریه نکردی!

واین هم اسرای عزیزم زیر سرم

مامانی فداتون امیدوارم دیگه هیچوقت اینجوری سخت مریض نشین.

خدای من!ای خدای مهربون خودت مواظب همه فرشته های کوچولو باش.
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان سانای
30 دی 90 8:12
نازی کوچولو ها مواظب خودتون باشید


مرسی عزیزم.
مامان آیهان جون
30 دی 90 10:19
الهیییییییییییییییی، نبینم مریض شدین، کلی ناراحت شدم. ان شاءالله که همیشه صحیح و سلامت باشین و مثل همیشه شیطون و خندون


لطف داری عزیزم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
30 دی 90 10:23
سلام.بلا دوره ایشالله.
خدا هر چه زودتر شفا بده.الهی دلم کباب شد این عکسا رو دیدم.
خدا بالای سر خونواده گرم و مهربون شماست.


ممنونم عزیزم
گل دخترم سپیده
30 دی 90 15:09
آخیه عزیزای خاله ایشااله زود زود خوب بشینآفرین به این دخترای شجاع که از سرم وآمپول نمی ترسن


مرسی خاله جون
مامان سانای
30 دی 90 20:50
عزیزم من که اومده بودم تازه نظر هم گذاشتم
مامان پریسا
30 دی 90 22:55
آخی بمیرم.
خدا نکنه مریض بشید. دوست عزیزم حالا چطورید؟ بهتر هستید انشالله.
راستی اسما و اسرا جون چشون بوده؟


ممنونم گلم!الان خوبیم البته تاحدودی.
همه مون گرفتار آنفولانزای بدی شده بودیم.البته باعثش هم خود من بودم که از بچه های مدرسه گرفته بودم.
مامان پارسا
1 بهمن 90 7:18
سلام عزیزم
قربون این دو تا دسته گلت برم که انقدر بی حال و ناخوش شدن،امیدوارم که دیگه این روزای پر از مریضی و خستگی و نگرانی تو روزگارتون نباشه و همیشه سلامت و شاد باشین
دست بابایی مهربون درد نکنه،خسته نباشین


خدا نکنه عزیزم قربون محبتت.
محمد
1 بهمن 90 9:11
امیدوارم که حال دخترای گل خوب شده باشه .
این ویروس مثل اینکه همه کشور بوده . زهرا وعلی هم چند روزی خونه خوابیدن .
شاد باشید وسلامت
دست همسری هم درد نکنه .


ممنونم برادر
شقایق
1 بهمن 90 10:46
سلام عمه جون الان خوشگلای من خوب شدند؟؟؟؟؟؟؟؟الهی من فداشون بشم ا نشاال... زود زود خوب بشن راستی عمه جون عمو احمد هم مریض بود حالش خوب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام گلم!ممنونم الان همه خوبیم .
مامان ثنا و ثمین
1 بهمن 90 14:52
سلام.خدا بد نده.الهی الهی.ایشااله که حالا بهتر شدن.دیدم چند وقتی بود آپ نمیکردی نگو...
مواظب خودت و گل دخملا باش.سعی کن چیزای مقوی درست کنی.شلغم زیاد بخورید.ایشااله به زودی سلامتی حاصل بشه


ممنونم عزیزم.
مامان سید کوچولو
1 بهمن 90 17:50
یعنی اینقدر حالتون بد بود که رفتین زیر سرم. ایشالله زودتر خوب شین


ممنونم عزیزم
مامان آرشیدا قند عسل
2 بهمن 90 17:19
خدانکنه انشاالله که بلا دوره امیدوارم که خدا بهمتون سلامتی بده بیشتر مراقب خودتون باشید بچه ها رو ببوس


مرسی عزیزم
مامان مهراد
2 بهمن 90 23:14
خدا بد نده گل دخترا ایشالله بزودی زود سرحال میشین


ممنونم عزیزم
نازنین
3 بهمن 90 7:40
دوستون دارم ایشالله زود خوب بشین



*:
بابای مهرسا
3 بهمن 90 13:09
سلام
از خدا میخوام هیچ وقت این فرشته های ناز رو بیمارشون نکنه

دست بابایی درد نکنه
ایشالله همیشه صحیح و سالم کنار هم زندگی کنید


خیلی ممنونم.
شقایق
3 بهمن 90 13:48



*
نازبالام عرشیا
3 بهمن 90 14:31
خدا بد نده انشاالله هرچه زودتر خوب بشین
بلا دور باشه بیشتر مواظب باشین اسماء خیلی نازیییییییییییییییییییییییی


مرسی عزیزم.


r>
زهرا ـ مامان مریم گلی
3 بهمن 90 20:24
اخیییییی...الهی من بمیرم ..... خدارو شکر که حالا خوب شدن....فرشته های پاک و معصوم....


وای خدا من چقدر دیر اومدم اینجا...شرمندتونم به خدا....کاش میشد یه جوری متوجه شم کی آپ میکنین؟


ممنونم که اومدی.چشم سعی میکنم خبرت کنم.
مامان نازنین زهرا
3 بهمن 90 22:26
ایشالله همیشه سلامت و سرزنده باشید خیلی ناراحت شدم مواظب خودتون باشید


ممنونم عزیزم
شقایق
4 بهمن 90 9:41





مامان پریسا
4 بهمن 90 20:28
سلام خانمی ایشالله که همه بتر شده باشن. فرصت کردی یه سر بزن.


اومدم
مامان پریاگلی
4 بهمن 90 22:55
سلام گلای خاله
چی شد که ایجوری شدین
انشالله که بلا به دوره و دیگه هیچ وقت هیچ وقت مریض نشین



ممنونم عزیزدلم
مامان ال آی
5 بهمن 90 11:38
الهی بمیرم براتون .
خاله خیلی ناراحت و غمگین شدم .
دوستون دارم .


خاااالههههههههههه ما هم دوستون داریم .
محمد
5 بهمن 90 14:38
حلول ماه ربیع الاول بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد


ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد