اسما جوناسما جون، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

دیلک لر

بهترین هدیه من...

1391/2/19 1:01
1,501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای نازم و آتیش پاره های خونمون! شکلکهای جالب و متنوع آروین

سه شنبه 12 اردی بهشت (روز معلم )بعد از مدرسه رفتیم باغ باباجون.آخرین بار  سیزده رو همونجا بدر کرده بودیم .تقریبا یک ماهی میشد که اونطرفها نرفته بودم.راستش از شما چه پنهون کمی بیشتر از خییییییییییلی زیاد از اون باغ میترسم.چند بار باباجون عکس مارهایی رو که تو اون منطقه کشته بود رو تو گوشیش برام سوغات آورده بود, که نشونم بده چقدر زرنگه ,وبا این کار ش منو از اون منطقه زیبا ترسوند . طوریکه فکر کنم دیگه اونورا آفتابی نشم.

 

بالاخره اگر مسئله مار رو ندید بگیریم( که جزو محالاته )طبیعت زیبایی داره وبچه ها بادیدن سرسبزی و گلهای رنگارنگ کلی ذوق میکنن

پس از چند ساعت باتلاش خواهرانه یک دسته گل زیبا درست شد

وفرشته های  با محبت من این دسته گل زیبا رو به مناسبت روز معلم به مامانشون که دیوانه وار دوسشون داره هدیه دادن.واین بهترین هدیه ای بود که تا حالا گرفتم.

چشمام پر از اشک شد و با صدای بغض آلود فقط تونستم بگم:دوستون دارم 

چند تا عکس دیگه تو ادامه مطلب میذارم خوشحال میشم ببینین....

 

حوضی که آبش از چاه عمیق تامین میشه وبرای آبیاری باغ استفاده میشه

 

 


 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 واینم اسما جون در مدرسه آبجی اسرا (ای وای آبجی زنگ ورزش کشف حجاب کرده)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ثنا و ثمین
19 اردیبهشت 91 0:32
الهی من بگردم دور این دخملیهای مامان دوست با محبت.
چه عکسهای خوشگلی.به به حض کردم.من عاشق کوه و دشتم اما اینجا نه کوه داره نه دشت
جای منم خالی کنید.
راستی اصلا برام خ ننوشتیااااااااسر کار بیدم


ممنونم عزیزم راهی نیست تشریف بیارین در خدمت باشیم.
نوشتم دوباره ببین.نمیدونم بدردت بخوره یا نه.
مامان پریسا
19 اردیبهشت 91 18:00
وای چه جای باصفایی.
خوش باشید.
مامان سخت نگیر دیگه....


چیو سخت نگیرم .....مار؟شما جای من بودین چیکار میکردین؟
شقایق
21 اردیبهشت 91 13:03
سلام به عمه جون گل خودم و دخمل عمه های ناناسم خوبید؟
وای چه جای قشنگ و با صفایی
اسرا و اسما جونم هم چه دسته گلای خوبی جمع کردن
دوستون دارم خیلی زیاد


ماهم دوست داریم عزیزم.X:
مامان ال آی
21 اردیبهشت 91 15:39
سلام. از اینکه به وبلاگمون اومدید ممنونم. من وبلاگ شما رو لینک میکنم. راستی شما پارس ابادی هستین؟


خوشحال شدم یه دوست دیگه به جمع دوستام اضافه شد.
بابای مهرسا
21 اردیبهشت 91 15:52
امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره
کوچولوهای ناز خدا نگهدارتون باشه


ممنونم.خدا نگهدار مهرسا جون هم باشه.
بابای مهرسا
21 اردیبهشت 91 15:52
میلاد سرور بانوان جهان

و مادر تمام شیعیان بر شما و تمام ایرانیان مبارک باد . . .
روز مادر مبارک


خیلی ممنونم.
مامان قندعسل
23 اردیبهشت 91 13:26
قربون اين دخملياي پر از مهر و محبت برم من
حسابي خانوم شدن واسه خودشون.
مخصوصا" اسرا خانومي از اون نامه اي كه نوشته اسه مامانش معلومه
بوسسسسسسسسسس


ممنونم لطف داری عزیزم.
زهرا از نی نی وبلاگ213
29 اردیبهشت 91 15:56
چه دخترهای نازی خدا دوتا از غنچه های گلشو بهتون هدیه داده ماشالا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دیلک لر می باشد